Pod koniec ubiegłego roku dzięki przejęciu Klientów marki WebFabryka grono Klientów Kei.pl powiększyło się o kolejne podmioty.
Od początku bieżącego roku konta użytkowników są sukcesywnie przenoszone do naszego Centrum Danych. Nad procesem migracji oraz bezpieczeństwem i wysoką dostępnością usług przez całą dobę czuwają zaawansowane systemy monitoringu oraz wykwalifikowani administratorzy.
Rok 2015 był dla nas bardzo udany. Można powiedzieć, że przejęcie klientów WebFabryki było jego doskonałym uwieńczeniem. W dzisiejszych czasach klientom coraz bardziej zależy na wysokim poziomie bezpieczeństwa danych, skalowalności usług oraz pełnym, całodobowym wsparciu technicznym. W Kei.pl bardzo dobrze rozumiemy te potrzeby i potrafimy je spełniać – komentuje Grzegorz Pawelec, dyrektor ds. sprzedaży w Kei.pl.
Zachęcamy do korzystania z Panelu Klienta, w którym znajdują się wszelkie informacje dotyczące posiadanych usług. Przypominamy też, że każdy z naszych Klientów może liczyć na wsparcie ze strony administratorów 24/7/365. Wiele wskazówek można też znaleźć w dziale Pomoc. Zachęcamy również do zgłaszania sugestii mogących ulepszyć nasze usługi i narzędzia.