Bezpieczny Luty z Kei.pl

Bezpieczeństwo

Bezpieczny Luty z Kei.pl

Daniel B. Drożdż

O cyberbezpieczeństwie mówi się dużo. Dziś pod ostrzałem hakerów znajdują się niemal wszyscy. Szczególnie w branży e-commerce. W prowadzeniu efektywnej działalności w sferze online troska o bezpieczeństwo użytkowników ma priorytetowe znaczenie.

Już niedługo – 6 lutego – świętować będziemy Dzień Bezpiecznego Internetu. Ze względu na istotę tej kwestii postanowiliśmy zadedykować bezpieczeństwu cały miesiąc. W ramach świętowania publikujemy raport E-commerce w świetle cyberataków oraz organizujemy atrakcyjne promocje, które potrwają do końca miesiąca. Dla naszych czytelników przygotowaliśmy także kilka wskazówek i praktycznych porad. Zapraszamy do lektury!

Bezpieczneństwo dla Twojego biznesu

Z każdym rokiem bezpieczeństwo online zyskuje na wartości. Internet upowszechnia się, przenika do niemal każdej dziedziny życia, tym samym świadomość zagrożeń wzrasta. Rosną też oczekiwania względem dostawców usług hostingowych czy przedstawicieli branży e-commerce. Pod ostrzałem cyberprzestępców są nie tylko instytucje rządowe i banki. Na wyciek danych i ataki phishingowe narażone są przede wszystkim firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Nie daj się zhakować!

Prowadząc sklep internetowy należy działać według reguł stawiających wysoko kwestie bezpieczeństwa. Właściciel serwisu jako osoba zarządzająca witryną ma obowiązek względem użytkownika zadbania o jego bezpieczeństwo. Osoba zarządzająca sklepem sprzedaje produkty online, administruje stroną, systemem, bazą danych, kwestiami płatności i dostawą. Każdy z tych elementów narażony jest na atak hakerski. Odpowiedzialność jest więc duża. Jak branża e-commerce powinna bronić się przed atakami? Co mówią statystyki? Jakich zachowań unikać?

Statystki dotyczące cyberataków na sklep internetowy

Prowadzisz sklep internetowy?

Zabezpiecz swoją działalność. Zwrócenie uwagi na poniższe czynniki pomoże zminimalizować ryzyko i złagodzić ewentualne skutki hakerskiego ataku.

  • Aktualizacja oprogramowania i wszystkich aplikacji
  • Wszystkie użytkowane komputery, serwery i mobilne urządzenia
    powinny być wyposażone w oprogramowanie antywirusowe
  • Przetestowanie systemu płatniczego
  • Korzystanie ze sprawdzonych szablonów i rozszerzeń
  • Silne hasła dostępu
  • Logowanie przez protokół HTTPS
  • Backup danych
  • Dostosowanie regulaminu i polityki bezpieczeństwa do obowiązujących przepisów
  • Wybór sprawdzonego hostingodawcy

Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj!

Raport E-commerce w świetle ataków hakerskich. Statystki

Raport E-commerce w świetle ataków hakerskich przybliży zagadnienia:

Ochrony antywirusowej, czy technologia to wszystko?
Ataków DDoS, kto powinien się obawiać?
Przetwarzanie danych klientów, co zmieni RODO?
Socjotechnika, czyli o czym najczęściej zapominamy

Czy da się efektywnie działać w branży e-commerce, unikając cyberataków? Z pewnością można zminimalizować ryzyko, a to już bardzo dużo. Synergia działań klientów i sprzedawców pomoże w budowaniu bezpiecznej strony e-biznesu w Polsce.

Postaw na bezpieczną jakość premium

W trosce o bezpieczeństwo warto wybrać jakość dedykowanych usług. Pod względem bezpieczeństwa serwer dedykowany góruje nad hostingiem współdzielonym. Z plusów niewspółdzielonego środowiska, w którym znajdują się usługi newralgiczne, czyli np. strona internetowa sklepu czy też poczta tylko jednego klienta, szeroko korzystają przedstawiciele branży e-commerce. Wersja Admin zapewnia pełną opiekę wykwalifikowanych administratorów oraz dedykowanego opiekuna handlowego. Z tej usługi najczęściej korzystają klienci, którym zależy na bogatym wsparciu w zarządzaniu usługą oraz minimalizacji kosztów związanych z samodzielną administracją – podkreśla Agata Kawula, Kierownik ds. Produktu w Kei.pl

Buduj swój sukces online!

Zachęcamy także do uważnego śledzenia profilu Kei.pl na Facebooku i korzystania z miesiąca niespodzianek.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
5
Liczba ocen: 2
Bezpieczny Luty z Kei.pl

Daniel B. Drożdż

W Kei.pl odpowiedzialny za marketing internetowy, w szczególności SEO/SEM, analitykę i wdrożenia rozwiązań UX i e-commerce. Marketer z wykształcenia i pasji z ponad 10-letnim doświadczeniem. Certyfikowany specjalista Google Ads. Związany z rynkiem hostingowym od 2016 r.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *