Eksperci w sprzątaniu online

Hosting

Eksperci w sprzątaniu online

Daniel B. Drożdż

Hojoclean.pl to platforma łącząca klientów indywidualnych i biznesowych z firmami sprzątającymi i osobami wykonującymi usługi tego typu. Innymi słowy, to godny zaufania sposób na dotarcie do solidnych firm i osób, które oferują wysokiej jakości sprzątanie i usługi, ułatwiające utrzymanie czystości w biurach i mieszkaniach. O realiach funkcjonowania firmy na rynku i w Internecie porozmawiamy z Kierownikiem Sprzedaży Online – Rafałem Płoskim.

Czy hojoclean.pl to serwis ogłoszeniowy?

Nie, nie jesteśmy serwisem ogłoszeniowym, weryfikujemy jakości i rzetelności ogłaszających się podmiotów. Hojoclean.pl to pierwsza platforma z branży sprzątania na której Klient szybko, bez wykonywania wielu telefonów czy pisania kilkudziesięciu maili, znajdzie odpowiadającą jego oczekiwaniom usługę sprzątania, a nawet od razu ją zarezerwuje i opłaci. Wygoda jest jednym z wielu benefitów tego rozwiązania.

Co zatem mogą zyskać firmy sprzątające, które zdecydują się na współpracę z Państwa portalem?

Dla firm sprzątających współpraca z platformą Hojoclean.pl to przede wszystkim wygodne rozwiązanie. Nasz portal zapewnia nowych klientów a także standaryzację usług  w obszarze m.in. zakresu sprzątania, technik czy używanych środków czystości. Co więcej, dostarczamy rozwiązań marketingowych i dbamy o jakość świadczonych usług.

A klienci? Co zyskują zamawiając usługę?

Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwań. Serwis jest odpowiedzią na potrzeby Klientów, którzy do tej pory borykali się z podstawowym problemem, jakim był brak jasno określonych reguł wyboru wykonawcy. W serwisie, oprócz informacji dotyczących usług sprzątania oraz środków czystości, prezentowane są newsy i ciekawostki z obszaru utrzymania czystości. W sekcji porad o sprzątaniu, Klient nie tylko dowie się jakie są najlepsze sposoby na np. tłuste plamy ale również na co zwrócić uwagę przy podpisywaniu umowy na sprzątanie biura lub mieszkania.

Hojoclean, platforma z usługami firm sprzątających

Rzetelny wykonawca w sferze usług sprzątających to rzadkość?

Profesjonalistów w tej dziedzinie jest sporo, jednak proces selekcji może być bardzo czasochłonny. Nasze doświadczenie w branży sprzątającej pomogło nam zauważyć bardzo duże zapotrzebowanie na serwis, który ułatwi Klientom indywidualnym i biznesowym szybkie znalezienie wykonawcy. Bez konieczności porównywania ofert, wizji lokalnych i ciągłego sprawdzania jakości usług.

Chcemy być platformą pierwszego wyboru przy zamawianiu usługi sprzątania, a jednocześnie profesjonalnym doradcą dla naszych Klientów. Koncentrujemy się przede wszystkim na rozwiązywaniu codziennego problemu znalezienia odpowiedniego wykonawcy w obszarze utrzymania czystości, w mieszkaniach i biurach. Kierujemy się wypracowanymi procedurami i dążeniem do zapewnienia wysokich standardów usługi.  Dzięki bogatej bazie partnerów jesteśmy w stanie znaleźć rzetelnego wykonawcę niemal w każdym większym Polskim mieście.

Czy z Państwa usług korzystają głównie klienci korporacyjni i duże firmy?

Nie, klienci korporacyjni nie są naszymi jedynymi klientami. Specjalnie dla firm z sektora MŚP, posiadających biura do 200m2 przygotowaliśmy gotowe pakiety sprzątania o nazwie OFFICE CLEAN. Wybór pakietu na naszej stronie to zaledwie 3 kroki: wpisanie kodu pocztowego, wybór pakietu, wysłanie zgłoszenia. Pakiety mają określony zakres i częstotliwość sprzątania. Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy zapewnić Klientowi bardzo atrakcyjną cenę, przy zachowaniu wysokiego standardu.

Jesteśmy w stanie zapewnić usługę zarówno w małej firmie, jak i w dużej powierzchni biurowej, liczącej kilkanaście tysięcy metrów. Warto zaznaczyć, że nasi partnerzy wykonują również zlecenia mniej standardowe jak alpinistycznie mycie okien i elewacji, czy też albo pranie wykładzin. Nawet, jeżeli Klient ma kilka oddziałów w Polsce, dzięki sieci partnerskiej możemy znaleźć wykonawcę na każdą lokalizację. Nie trzeba już przeglądać sterty ofert, pokazywać biura kilkanaście razy. Po złożeniu zamówienia dobierzemy wykonawcę, pomożemy w ustaleniu zakresu oraz sprawnie wystartujemy z usługą.

Wyróżniki platformy Hojoclean

Co z klientami indywidualnymi?

Jeżeli Klient ma mieszkanie lub dom i nie ma ochoty, czasu lub siły sprzątać, może łatwo zamówić godziny sprzątania dostosowane do siebie. Co to dokładnie znaczy? Oferujemy sprzedaż pakietów godzinowych sprzątania tj. 3h, 6h i 9h. Klient może kupić tyle godzin ile jest mu potrzebne. Oczywiście, podpowiadamy klientowi ile godzin powinien zakupić, a także sugerujemy rodzaj sprzątania – „ogólne”, „po wynajmie” lub „po remoncie”.

Jeżeli klient zakupi 9h sprzątania a wykorzysta jedynie 6h, to pozostałe 3 godziny nie przepadają. Klient w dowolnej chwili może wykorzystać „wolne” godziny do zamówienia usługi uzupełniającej, takiej jak: mycie okien, czyszczenie piekarnika lub umycie szafek kuchennych.

Świadcząc usługi tego typu, z kim rywalizują Państwo na rynku?

Konkurencją są zazwyczaj serwisy ogłoszeniowe, jednak jako hojoclean.pl mamy kilka znaczących atutów. Jednym z nich jest fakt, że nie jesteśmy wspomnianym serwisem ogłoszeniowym, a serwisem transakcyjnym. Skracamy czas obsługi Klienta (u nas Klient wyszukuje interesującą usługę a my zajmujemy się resztą). Sprzedajemy Klientom usługę, której aktualnie potrzebują. Dostarczamy ściśle określone standardy wykonania oraz zapewniamy profesjonalnych wykonawców. Naszym głównym atutem jest to, że mamy bardzo doświadczony zespół, dzięki czemu możemy zadbać o Klienta zarówno na poziomie zamówienia jak i późniejszej obsługi sprzątania.

Chcąc w jednym zdaniu ująć charakter w naszej działalności mogę powiedzieć, że jesteśmy specjalistami w branży sprzątania, a nie specjalistami od wszystkiego. To daje nam przewagę konkurencyjną.

Oferta Hojoclean

W jaki sposób wykorzystują Państwo możliwości reklamy online? Prowadzą Państwo portale społecznościowe? Wykorzystują reklamy Adwords?

Staramy się dywersyfikować i cały czas testować najlepsze sposoby dotarcia do potencjalnych klientów. Nasze działania skupiamy oczywiście na ciągłej promocji organicznej w tym content marketingu ale równocześnie, wykorzystujemy reklamy płatne w sieci wyszukiwania, sieć reklamowej i remarketing. W niedługim czasie będziemy również uruchamiali kampanie w social mediach. Już teraz coraz aktywniej działamy na facebooku i google+. Ważne aby przy każdym działaniu promocyjnym jakie się podejmuje analizować wyniki i wyciągać z nich odpowiednie wnioski. Czasami może się okazać, że kampania działa dobrze to użytkownik blokuje się na którymś z kroków na naszej stronie.


Dziękujemy za rozmowę. Trzymamy kciuki za dalszy rozwój platformy.

Jak podobał Ci się ten artykuł?
4.5
Liczba ocen: 2
Eksperci w sprzątaniu online

Daniel B. Drożdż

W Kei.pl odpowiedzialny za marketing internetowy, w szczególności SEO/SEM, analitykę i wdrożenia rozwiązań UX i e-commerce. Marketer z wykształcenia i pasji z ponad 10-letnim doświadczeniem. Certyfikowany specjalista Google Ads. Związany z rynkiem hostingowym od 2016 r.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *