Pomoc i Kontakt Kei.pl

Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Blokada adresu IP w sieci Kei.pl

W celu zwiększania poziomu bezpieczeństwa danych zamieszczanych na serwerach Kei.pl, w 2010 roku wdrożyliśmy mechanizm blokowania ataków typu brute-force. Działanie mechanizmu polega na monitorowaniu ilości błędnych prób logowania (SSH, FTP, POP3, IMAP, SMTP) w całej sieci Kei.pl. Po przekroczeniu dopuszczalnego dziennego limitu, adres IP napastnika jest blokowany na głównym firewallu.

Tego typu konfiguracja bardzo skutecznie blokuje próby odgadywania haseł przez automaty, natomiast ogranicza przypadki zablokowania IP zwykłego użytkownika. 

W przypadku serwerów wirtualnych oraz dedykowanych możesz sprawdzić, czy dany adres IP jest blokowany.

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego WebAs.
  2. W lewym menu wybierz pozycję Bezpieczeństwo > Firewall. Przejdź do zakładki Zablokowane IP > Systemowe.



    Jeśli następowały błędne próby logowania wyłącznie do tego serwera, adres IP pojawi się na liście. Wtedy możesz go odblokować lub usunąć. Jeśli lista jest pusta, kliknij w link Sprawdź adres IP. Pozwoli to na określenie, czy adres IP został zablokowany na innym serwerze. W takim przypadku odblokowanie i określenie przyczyny blokady następuje po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta (bok@kei.pl).

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

 

H88 S.A

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

 

NIP: PL 7822622168

Regon: 364261632

KRS: 0000612359

Kapitał zakładowy/wpłacony: 215 228,00 PLN

 

 

Adres korespondencyjny:

 

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

 

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00

Formularz został pomyślnie przesłany.
Wystąpił bład! Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami.