Pomoc i Kontakt Kei.pl

Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Czy klient końcowy może zmienić hasło do konta FTP

Jeśli odsprzedajesz zasoby serwera wirtualnego, Twój klient końcowy może dokonać zmiany hasła do konta FTP. Może to zrobić w panelu administracyjnym WebAs w sekcji Konfiguracja -> Ustawienia.

Aby ustalić nowe hasło, należy podać w pierwszym polu stare hasło.

Jeśli chcesz używać innego hasła do panelu WebAs niż do FTP, to zaznacz opcję „tak” w sekcji Hasło do panelu WebAs.

Po ustaleniu hasła na dole strony zatwierdź zmiany klikając w przycisk Zapisz formularz.

Jeśli Twój klient nie ma dostępu do panelu Webas, nie zna hasła, a chce zmienić je na nowe, to zmiana musi być wykonana przez użytkownika z dostępem do konta admin – czyli przez Ciebie. Zmiany tej możesz dokonać w panelu administracyjnym w sekcji Usługi -> FTP.

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

 

H88 S.A

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

 

NIP: PL 7822622168

Regon: 364261632

KRS: 0000612359

Kapitał zakładowy/wpłacony: 215 228,00 PLN

 

 

 

Adres korespondencyjny:

 

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

 

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00

Formularz został pomyślnie przesłany.
Wystąpił bład! Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami.