Pomoc


Globus
Korzystając z serwerów wirtualnych VPS lub serwerów dedykowanych możesz określić limity konta pocztowego podczas dodawania lub edycji domeny. Przejdź w panelu WebAs do zakładki USŁUGI > DOMENY > NOWA DOMEN lub Edycja wybranej... Czytaj dalej >
  Z tego artykułu dowiesz się, jak skonfigurować serwer poczty przychodzącej i wychodzącej w programie Thunderbird oraz jak dodać nowe konto pocztowe. Przed przystąpieniem do konfiguracji, zdecyduj, czy chcesz używać połączenia... Czytaj dalej >
Jeśli chcesz ustawić automatyczną odpowiedź na nadsyłane wiadomości, zaloguj się do panelu WebAs. W sekcji Usługi > Poczta po wybraniu interesującej Cię skrzynki, przejdź do zakładki Auto-odpowiedź. Następnie dla opcji Włączona ustaw wartość... Czytaj dalej >
Adresem serwera SMTP, POP3 i IMAP jest rekord MX domeny dowiązanej do Twojego serwera, domyślnie jest to nazwa domeny. Zasada ta obowiązuje dla połączenia zwykłego lub w przypadku jeśli posiadasz... Czytaj dalej >
Na wszystkich kontach e-mail obsługiwanych na serwerach Kei.pl zainstalowane jest komercyjne oprogramowanie skanera antywirusowego. Działanie skanera polega na wykrywaniu wirusów i odrzucaniu wiadomości, w których wirus zostanie wykryty. Baza wirusów skanera uaktualniana... Czytaj dalej >
W ramach każdej domeny możliwe jest utworzenie listy pocztowej, czyli narzędzia służącego do rozsyłania wiadomości e-mail jednocześnie do wielu kont. Zakładanie listy odbywa się w panelu WebAs w sekcji Usługi >... Czytaj dalej >
Listy pocztowe to wygodne narzędzie pozwalające na wysłanie wiadomości jednocześnie do wielu osób. Dzięki nim możesz usprawnić pracę nad projektem lub szybko powiadomić wszystkich pracowników firmy.  Funkcja ta wygląda podobnie do... Czytaj dalej >
Udostępniłeś Klientowi konto e-mail w domenie obsługiwanej na Twojej usłudze i chcesz umożliwić mu zmianę hasła do niej? To nic trudnego. Wystarczy, że Twój klient zaloguje się poprzez Webmail na... Czytaj dalej >
Jeśli w programie pocztowym lub kliencie FTP zostały prawidłowo skonfigurowane wszystkie ustawienia, problemy mogą wynikać z konfiguracji sieci lub słabej jakości połączenia. Aby sprawdzić jakość połączenia pomiędzy Twoim komputerem a... Czytaj dalej >
Korzystamy z bramek dostepowych operatorów. W sytuacji przekroczenia limitu wyslanych wiadomosci, lub awarii bramki powiadomienie nie dochodzi. Wiadomości mogą również nie dochodzić przez pewien czas jeśli operator zmieni zasady wysyłania... Czytaj dalej >
NASZE ATUTY
  • 21 lat doświadczenia
  • własne centrum danych
  • 11 000 klientów
  • 1 000 m2 powierzchni
  • Zgodność z wytycznymi RODO
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa

DOCENILI NAS
nagrodzony hosting www

Pomoc - Kei.pl  

Pamiętaj, że nasi konsultanci są dostępni 24/7 i odpowiedzą na wszystkei pytania.