Ze względów bezpieczeństwa prowadzimy korespondencję z naszymi Klientami tylko za pośrednictwem autoryzowanych adresów e-mail, które zostały przez nich zdefiniowane w Panelu Klienta. Jeżeli będziesz chciał dokonać zmian na serwerze lub poprosisz nas o informacje z nim związane, będziemy mogli przyjąć zlecenie tylko wtedy, jeśli zostanie ono wysłane z autoryzowanego adresu e-mail.
- Zaloguj się do swojego Panelu Klienta.
- Z menu z lewej strony wybierz opcję "Ustawienia" -> "Autoryzowane adresy"

- Zostanie wyświetlona lista aktualnie dodanych adresów autoryzowanych. Aby dodać kolejny adres należy kliknąć "Dodaj E-mail".

- Następnie w polu "Adres e-mail" podaj adres, który chcesz autoryzować.

Adres główny - główny adres e-mail przypisany do konta, możesz posiadać tylko jeden główny adres autoryzowany.
Rozliczenia - adres może służyć do kontaktu z Działem Handlowym.
Komunikaty - adres może służyć do kontaktu z Działem Wsparcia Technicznego.
OSTRZEŻENIE
Pamiętaj, aby adres główny był adresem właściciela konta.
- Aby potwierdzić nowy adres, należy kliknąć "Zapisz zmiany".