Dzięki integracji z systemem zgłoszeń możesz kontaktować się z naszym Wsparciem Technicznym z poziomu Panelu Klienta. Administratorzy są do Twojej dyspozycji 24/7 przez 365 dni w roku (a co 4 lata nawet przez 366!).
- Aby wysłać nowe zgłoszenie zaloguj się do Panelu Klienta.
- Z menu po lewej stronie wybierz opcję "Zgłoszenia".

- Na ekranie zostanie wyświetlona historia dotychczasowych zgłoszeń. Aby dodać nowe kliknij w przycisk "Dodaj zgłoszenie", który znajduje się tuż nad listą rozwiązanych ticketów.

PAMIĘTAJ
Aby Twoja prośba o pomoc została sprawniej obsłużona przez Dział Techniczny postaraj się zachować ciągłość korespondencji. Nie dodawaj kolejnych zgłoszeń na ten sam temat, podczas gdy poprzednie nie zostały zrealizowane.
- Po kliknięciu w przycisk, o którym pisaliśmy wyżej, zostaniesz przekierowany do formularza zgłoszeniowego. Dokładne wypełnienie każdego pola przyspieszy odpowiedź ze Twoje pytanie.
Adresat - z listy rozwijanej wybierz dział, który powinien zająć się Twoją prośbą o pomoc np. jeśli chcesz porozmawiać o płatności za domenę skieruj swoją wiadomość do Działu Finansów, a jeżeli potrzebujesz pomocy w obsłudze autoinstalatora systemu WordPress na koncie hostingowym napisz do Działu Technicznego.
Tytuł - wprowadź temat hasłowo opisujący właściwą treść wiadomości.
Treść - postaraj się dokładnie opisać sprawę z jaką się do nas zgłaszasz. Im więcej szczegółów poznamy na początku tym szybciej będziemy mogli Ci pomóc.

SUGESTIA
Jeśli Twoje zgłoszenie dotyczy jednego z narzędzi, które udostępniamy, abyś mógł zarządzać swoją usługą załącz zrzuty ekranu. Aby dodać screen skorzystaj z odnośnika "Załącz plik" znajdującego się tuż pod polem z treścią ticketu.
- Gdy zgłoszenie jest gotowe wyślij je do nas używając przycisku "Wyślij zgłoszenie".