Pomoc i Kontakt Kei.pl

Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Jak mogę zmienić swoje dane? (Panel Klienta)

W Panelu Klienta możesz zaktualizować swoje danych teleadresowe. Aby to zrobić, postępuj zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz poniżej.

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta.
  2. Z menu znajdującego się z lewej strony ekranu wybierz opcję „Ustawienia”, a następnie „Twoje konto”.

    Twoje Konto
  3. Zostaniesz przekierowany do formularza z danymi Twojego konta. Formularz zawiera 4 sekcje:

    Dane podstawowe 

    WAŻNE

    Zmiana danych przez Konsumenta oraz firmowych nr NIP i REGON możliwa jest tylko po dokonaniu cesji. Zobacz jak wygląda procedura cedowania.

     
    Adres Klienta – możesz w pełni edytować pola znajdujące się w tej sekcji oraz opcjonalnie podać inny adres do korespondencji.

    Dane kontaktowe Klienta – gdzie możesz wprowadzić dane osoby, z którą mogą kontaktować się pracownicy Kei.pl

    Twoje konto
  4. Zaktualizowałeś wszystkie informacje? Zatwierdź je klikając w przycisk „Zapisz zmiany”

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

 

H88 S.A

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

 

NIP: PL 7822622168

Regon: 364261632

KRS: 0000612359

Kapitał zakładowy/wpłacony: 215 228,00 PLN

 

 

 

Adres korespondencyjny:

 

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

 

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00

Formularz został pomyślnie przesłany.
Wystąpił bład! Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami.