Pomoc i Kontakt Kei.pl

Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Jak zmienić hasło do Panelu Klienta? (Panel Klienta)

Aby zmienić swoje hasło zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do menu Ustawienia -> Zmiana hasła. Nowe hasło powinno składać się z minimum 6 znaków, w tym jednej cyfry i znaku specjalnego.

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła skorzystaj z opcji odzyskania hasła.

 

SUGESTIA

Konstruując swoje hasło pamiętaj o tym, że do dyspozycji masz ponad 200 znaków z kodu ASCII! Nie ograniczaj się więc tylko do 26 małych liter alfabetu łacińskiego – dodaj do niego również cyfry, znaki specjalne, zastosuj duże litery. Dzięki temu, osobie postronnej, trudniej będzie je złamać.

W sprawdzeniu czy Twoje hasło jest wystarczająco dobre pomoże Ci pasek siły hasła, który zmienia kolor w zależności od tego jak skomplikowany jest wprowadzony ciąg znaków:

Czerwony – hasło jest zbyt słabe, aby skutecznie chroniło dostęp do Twojego Panelu Klienta. Wymyśl inne.

Pomarańczowy – hasło jest całkiem dobre, ale możesz utworzyć jeszcze mocniejsze.

Zielony kolor – udało Ci się stworzyć bardzo mocne hasło. Gratulacje!

Zmiana hasła do panelu

Aby zatwierdzić nowe hasło należy kliknąć „Zapisz zmiany”.

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

 

H88 S.A

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

 

NIP: PL 7822622168

Regon: 364261632

KRS: 0000612359

Kapitał zakładowy/wpłacony: 215 228,00 PLN

 

 

Adres korespondencyjny:

 

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

 

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00

Formularz został pomyślnie przesłany.
Wystąpił bład! Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami.