Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Jak zmienić uprawnienia użytkownika Panelu Klienta? (Panel Klienta)

Prosty system tworzenia użytkowników i nadawania im ról pozwoli Ci w pełni sterować dostępem poszczególnych osób do wykupionych usług hostingowych. Dzięki temu księgowa zobaczy tylko faktury i płatności, informatyk dostanie dostęp do domen i hostingu, a marketingowiec sprawdzi program partnerski.

  • Zaloguj się do Panelu Klienta.
  • Z menu znajdującego się po lewej stronie ekranu wybierz Ustawienia, a następnie przejdź do kategorii Użytkownicy.
  • Z listy wybierz tego Użytkownika, któremu chcesz zmienić ustawienia lub Dodaj użytkownika.

Stwórz rolę

Jeżeli żadna z predefiniowanych ról nie spełnia Twoich wymagań, możesz utworzyć nową. Kliknij przycisk Stwórz rolę, który znajduję się obok rozwijanej listy.

W formularzu, który wyświetli się na Twoim ekranie uzupełnij pole nazwa roli, a następnie z rozwijanej listy wybierz kategorie, do których Użytkownik może mieć dostęp. Na koniec potwierdź operację przyciskiem „Zapisz zmiany”.

Ograniczanie dostępów

Jeżeli posiadasz więcej usług hostingowych możesz wybranemu Użytkownikowi udzielić dostępu do wybranych z nich.

Aby to zrobić w sekcji „Dostęp do usług” zaznacz kontrolkę „Nie” i z rozwijanej listy wybierz usługi, które mają pozostać widoczne dla Użytkownika. W tej samej sekcji możesz odebrać dostęp do konkretnej usługi.

Po wprowadzeniu zmian zatwierdź je przyciskiem „Zapisz zmiany”.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

NIP: PL 7822622168

Regon: 364261632

KRS: 0000612359

Kapitał zakładowy/wpłacony: 225.541,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00