Ze względów bezpieczeństwa prowadzimy korespondencję z naszymi Klientami tylko za pośrednictwem autoryzowanych adresów e-mail, które zostały przez nich zdefiniowane w Panelu Klienta (opcja "Moje dane"). Jeżeli będziesz chciał dokonać...Czytaj dalej >
Zastanawiasz się, jak odzyskać dane dostępu do panelu w przypadku zagubienia danych autoryzacyjnych? Zobacz jak to zrobić.
Odzyskanie ID KlientaW celu odzyskania ID musisz z autoryzowanego adresu e-mail wysłać informację na...Czytaj dalej >
Dokonanie zmiany płatnika wybranej usługi zależy od tego czy zmiana zachodzi na poziomie osoba fizyczna <-> jednoosobowa działalność gospodarcza czy podmiot gospodarczy <-> inny podmiot gospodarczy.
1. Zmiana płatnika z osoby fizycznej na...Czytaj dalej >
Każdy z Klientów Kei.pl posiada dostęp do Panelu Klienta z poziomu którego można zalogować się zarówno do panelu domenowego jak i usług hostingowych. Polega to na kliknięciu w posiadaną usługę (domenę...Czytaj dalej >
Każdy klient Kei.pl posiada swój indywidualny numer ID, którego znajomość jest niezbędna do wykonywania niektórych operacji.
Aby zaleźć swój ID klienta należy zalogować się do Panelu Klienta podając swój adres e-mail i...Czytaj dalej >
Aby zmienić swoje hasło zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do menu Ustawienia -> Zmiana hasła. Nowe hasło powinno składać się z minimum 6 znaków, w tym jednej cyfry i znaku specjalnego....Czytaj dalej >
Dzięki integracji z systemem zgłoszeń możesz kontaktować się z naszym Wsparciem Technicznym z poziomu Panelu Klienta. Administratorzy są do Twojej dyspozycji 24/7 przez 365 dni w roku (a co 4 lata nawet...Czytaj dalej >
Jeśli dodane przez Ciebie zgłoszenie przestało być aktualne możesz samodzielnie zamknąć je korzystając z prostej funkcji dostępnej w Panelu Klienta. Archiwizowanie rozwiązanych ticketów pozwoli Ci na zachowanie przejrzystej korespondencji, a nam ułatwi pracę.
Zaloguj się do...Czytaj dalej >
Po zalogowaniu do swojego Panelu Klienta możesz automatycznie logować się do swoich paneli WebAs bez podawania haseł.
Zaloguj się do Panelu Klienta.
W pasku nawigacyjnym znajdującym się u góry ekranu znajdziesz rozwijane menu "Narzędzia"....Czytaj dalej >
Wszystkie operacje w Twoim Panelu Klienta są logowane (archiwizowane) i w każdej chwili możesz je podejrzeć. Aby sprawdzić historię operacji wykonaj kilka prostych kroków.
Zaloguj się do swojego Panelu Klienta.
W menu...Czytaj dalej >