W każdej chwili możesz zajrzeć do historii Twojej korespondencji z Działem Wsparcia Technicznego Kei.pl.
W pierwszej kolejności zaloguj się do swojego Panelu Klienta.
Z menu po lewej stronie ekranu wybierz opcję "Zgłoszenia".
Po prawej stronie...Czytaj dalej >
Będąc zalogowanym do swojego Panelu Klienta masz możliwość szybkiego zamówienia kolejnych usług, bez ponownego podawania swoich danych.
Z menu znajdującego się po lewej stronie ekranu wybierz opcję "Usługi"
Kategoria rozwinie się. Z dostępnej...Czytaj dalej >
W Panelu Klienta możesz zaktualizować swoje danych teleadresowe. Aby to zrobić, postępuj zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz poniżej.
Zaloguj się do Panelu Klienta.
Z menu znajdującego się z lewej strony ekranu wybierz opcję "Ustawienia", a...Czytaj dalej >
Monitoring serwerów dedykowanych
Poniżej znajdziesz kilka informacji, które będą pomocne w interpretacji wykresów dotyczących obciążenia Twoich serwerów. Wykresy dostępne są po zalogowaniu Panelu Klienta.
Zaloguj się do Panelu Klienta. Następnie z menu...Czytaj dalej >
W Panelu Klienta możesz zdefiniować użytkowników, którzy mogą pełnić określone role. Na przykład konto księgowej, które będzie miało dostęp jedynie do faktur, zmówień i płatności oraz konto pracownika IT z...Czytaj dalej >
Ze względów bezpieczeństwa prowadzimy korespondencję z naszymi Klientami tylko za pośrednictwem autoryzowanych adresów e-mail, które zostały przez nich zdefiniowane w Panelu Klienta. Jeżeli będziesz chciał dokonać zmian na serwerze lub...Czytaj dalej >
Prosty system tworzenia użytkowników i nadawania im ról pozwoli Ci w pełni sterować dostępem poszczególnych osób do wykupionych usług hostingowych. Dzięki temu księgowa zobaczy tylko faktury i płatności, informatyk dostanie dostęp do domen i hostingu,...Czytaj dalej >
Każdemu użytkownikowi Panelu Klienta może nadać określone role. W systemie znajdziesz 4 pre-definiowane funkcje:
administrator - ma dostęp do faktur, usług i narzędzi, płatności, zamówień, programu partnerskiego oraz centrum rabatów;
księgowa - ma dostęp do...Czytaj dalej >
Listę serwerów wirtualnych uruchomionych w ramach Twojego serwera dedykowanego, znajdziesz w zakładce Usługi > Serwery dedykowane, po kliknięciu w jego nazwę.Poniżej podsumowania informacji dotyczących serwera dedykowanego, znajdziesz listę uruchomionych serwerów wirtualnych....Czytaj dalej >
Nowy serwer wirtualny możesz utworzyć w Panelu Klienta.
Przejdź do zakładki Usługi > Serwery dedykowane i kliknij w nazwę wybranego serwera.
W sekcji Serwery wirtualne poniżej informacji na temat serwera dedykowanego wybierz...Czytaj dalej >