Pomoc


Globus
W każdej chwili możesz zajrzeć do historii Twojej korespondencji z Działem Wsparcia Technicznego Kei.pl. W pierwszej kolejności zaloguj się do swojego Panelu Klienta. Z menu po lewej stronie ekranu wybierz opcję "Zgłoszenia". Po prawej stronie... Czytaj dalej >
Będąc zalogowanym do swojego Panelu Klienta masz możliwość szybkiego zamówienia kolejnych usług, bez ponownego podawania swoich danych. Z menu znajdującego się po lewej stronie ekranu wybierz opcję "Usługi" Kategoria rozwinie się. Z dostępnej... Czytaj dalej >
  W Panelu Klienta możesz zaktualizować swoje danych teleadresowe. Aby to zrobić, postępuj zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz poniżej. Zaloguj się do Panelu Klienta. Z menu znajdującego się z lewej strony ekranu wybierz opcję "Ustawienia", a... Czytaj dalej >
Monitoring serwerów dedykowanych Poniżej znajdziesz kilka informacji, które będą pomocne w interpretacji wykresów dotyczących obciążenia Twoich serwerów. Wykresy dostępne są po zalogowaniu Panelu Klienta. Zaloguj się do Panelu Klienta. Następnie z menu... Czytaj dalej >
  W Panelu Klienta możesz zdefiniować użytkowników, którzy mogą pełnić określone role. Na przykład konto księgowej, które będzie miało dostęp jedynie do faktur, zmówień i płatności oraz konto pracownika IT z... Czytaj dalej >
  Ze względów bezpieczeństwa prowadzimy korespondencję z naszymi Klientami tylko za pośrednictwem autoryzowanych adresów e-mail, które zostały przez nich zdefiniowane w Panelu Klienta. Jeżeli będziesz chciał dokonać zmian na serwerze lub... Czytaj dalej >
  Prosty system tworzenia użytkowników i nadawania im ról pozwoli Ci w pełni sterować dostępem poszczególnych osób do wykupionych usług hostingowych. Dzięki temu księgowa zobaczy tylko faktury i płatności, informatyk dostanie dostęp do domen i hostingu,... Czytaj dalej >
  Każdemu użytkownikowi Panelu Klienta może nadać określone role. W systemie znajdziesz 4 pre-definiowane funkcje: administrator - ma dostęp do faktur, usług i narzędzi, płatności, zamówień, programu partnerskiego oraz centrum rabatów; księgowa - ma dostęp do... Czytaj dalej >
Listę serwerów wirtualnych uruchomionych w ramach Twojego serwera dedykowanego, znajdziesz w zakładce Usługi > Serwery dedykowane, po kliknięciu w jego nazwę.Poniżej podsumowania informacji dotyczących serwera dedykowanego, znajdziesz listę uruchomionych serwerów wirtualnych.... Czytaj dalej >
Nowy serwer wirtualny możesz utworzyć w Panelu Klienta.   Przejdź do zakładki Usługi > Serwery dedykowane i kliknij w nazwę wybranego serwera. W sekcji Serwery wirtualne poniżej informacji na temat serwera dedykowanego wybierz... Czytaj dalej >
NASZE ATUTY
  • 19 lat doświadczenia
  • własne centrum danych
  • 11 000 klientów
  • 1 000 m2 powierzchni
  • Zgodność z wytycznymi RODO
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa

DOCENILI NAS
nagrodzony hosting www

Pomoc - Kei.pl  

Pamiętaj, że nasi konsultanci są dostępni 24/7 i odpowiedzą na wszystkei pytania.