Pomoc


Globus
Pokażemy Ci jak w kilku krokach możesz sprawdzić statystyki transferu wygenerowanego na adresach IP uruchomionych na wybranym serwerze wirtualnym.  Po zalogowaniu do Panelu Klienta z głównego menu wybierz opcję Usługi, menu rozwinie... Czytaj dalej >
AuthInfo to kod pozwalający na transfer domeny pomiędzy partnerami NASK. Każdy rejestrator domeny ma obowiązek udostępnić go na życzenie abonenta. Procedury wydawania kodu mogą się różnić w zależności od rejestratora -... Czytaj dalej >
Jeśli chcesz przekierować domenę na dany adres IP bądź na inny adres URL możesz to zrobić z poziomu Panelu Klienta Kei.pl.   Jeśli nie pamiętasz swoich danych dostępowych do panelu klienta zapraszamy do poniższego... Czytaj dalej >
Jeśli zarejestrowali Państwo domenę za pośrednictwem Kei.pl zmianę delegacji domeny można wykonać logując się do Panelu Klienta Kei.pl.   Jeśli nie pamiętasz swoich danych dostępowych do panelu klienta zapraszamy do poniższego tematu pomocy:  Jak odzyskać dostęp... Czytaj dalej >
W przypadku domen zarejestrowanych za pośrednictwem Kei.pl masz możliwość wykonania aktualizacji bądź cesji danych abonenta. Aktualizacja danych pozwala na zmianę adresu abonenta, jego adresu email czy numeru telefonu. Zmiany nie wymagają potwierdzenia... Czytaj dalej >
 W jaki sposób zarządzać rekordami DNS domeny z poziomu panelu klienta Kei.pl? UWAGA Konfiguracja poszczególnych rekordów DNS z poziomu panelu klienta Kei.pl możliwa jest jedynie dla domen wydelegowanych na serwery DNS Kei.pl... Czytaj dalej >
NASZE ATUTY
  • 19 lat doświadczenia
  • własne centrum danych
  • 11 000 klientów
  • 1 000 m2 powierzchni
  • Zgodność z wytycznymi RODO
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa

DOCENILI NAS
nagrodzony hosting www

Pomoc - Kei.pl  

Pamiętaj, że nasi konsultanci są dostępni 24/7 i odpowiedzą na wszystkei pytania.