Pomoc


Globus
  Dzięki integracji z systemem zgłoszeń możesz kontaktować się z naszym Wsparciem Technicznym z poziomu Panelu Klienta. Administratorzy są do Twojej dyspozycji 24/7 przez 365 dni w roku (a co 4 lata nawet... Czytaj dalej >
  Jeśli dodane przez Ciebie zgłoszenie przestało być aktualne możesz samodzielnie zamknąć je korzystając z prostej funkcji dostępnej w Panelu Klienta. Archiwizowanie rozwiązanych ticketów pozwoli Ci na zachowanie przejrzystej korespondencji, a nam ułatwi pracę. Zaloguj się do... Czytaj dalej >
  Pobranie faktur jest bardzo łatwe i ogranicza się do kilku prostych kroków. Zaloguj się do swojego Panelu Klienta. W menu z lewej wybierz opcję "Płatności" -> "Faktury". Kliknij w numer faktury, który Cię... Czytaj dalej >
  Po zalogowaniu do swojego Panelu Klienta możesz automatycznie logować się do swoich paneli WebAs bez podawania haseł.     Zaloguj się do Panelu Klienta. W pasku nawigacyjnym znajdującym się u góry ekranu znajdziesz rozwijane menu "Narzędzia".... Czytaj dalej >
Po zalogowaniu się do swojego Panelu Klienta masz możliwość automatycznego zalogowania się do Panelu Domen bez podawania dodatkowych haseł. Zaloguj się do swojego Panelu Klienta W pasku nawigacyjnym znajdującym się u góry ekranu... Czytaj dalej >
  Wszystkie operacje w Twoim Panelu Klienta są logowane (archiwizowane) i w każdej chwili możesz je podejrzeć. Aby sprawdzić historię operacji wykonaj kilka prostych kroków.   Zaloguj się do swojego Panelu Klienta. W menu... Czytaj dalej >
W każdej chwili możesz zajrzeć do historii Twojej korespondencji z Działem Wsparcia Technicznego Kei.pl. W pierwszej kolejności zaloguj się do swojego Panelu Klienta. Z menu po lewej stronie ekranu wybierz opcję "Zgłoszenia". Po prawej stronie... Czytaj dalej >
Będąc zalogowanym do swojego Panelu Klienta masz możliwość szybkiego zamówienia kolejnych usług, bez ponownego podawania swoich danych. Z menu znajdującego się po lewej stronie ekranu wybierz opcję "Usługi" Kategoria rozwinie się. Z dostępnej... Czytaj dalej >
  W Panelu Klienta możesz zaktualizować swoje danych teleadresowe. Aby to zrobić, postępuj zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz poniżej. Zaloguj się do Panelu Klienta. Z menu znajdującego się z lewej strony ekranu wybierz opcję "Ustawienia", a... Czytaj dalej >
Monitoring serwerów dedykowanych Poniżej znajdziesz kilka informacji, które będą pomocne w interpretacji wykresów dotyczących obciążenia Twoich serwerów. Wykresy dostępne są po zalogowaniu Panelu Klienta. Zaloguj się do swojego Panelu Klienta i przejdź... Czytaj dalej >
NASZE ATUTY
  • 16 lat doświadczenia
  • własne centrum danych
  • 11 000 klientów
  • 1 000 m2 powierzchni
  • Zgodność z wytycznymi GIODO
  • Łącza do 6 operatorów
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa

DOCENILI NAS
nagrodzony hosting www

NEWSLETTER

Warto wiedzieć więcej! Jesli chcesz wiedzieć pierwszy o nowych możliwościach techniczncyh i promocjach zapisz się do Newsletter'a.

Zaznacz kategorie, które Cię interesują:

Domeny Hosting Serwery dedykowane VPS Certyfikaty SSL

ZAUFALI NAM

1-indykpol 10-wisla 11-caritas 12-polfa 13-malta 14-kotlet 15-miniatury 16-zacheta 17-rabka 18-wojsko 19-alpol 2-wiosna 20-teatrw 21-amp 22-komputronik 23-parisoptique 24-radiowroclaw 25-urbancity 26-softline 27-hefal 28-polinar 29-ksi 3-yves-rocher 30-spacerywirtualne 31-gloria 32-merkury 33-politechnika 34-birdwatching 35-htstrefa 36-ornitolodzy 37-donna 38-otte 39-sophisti 4-wojas 40-elamed 5-olsztyn 6-wisla 7-sphinx 8-bron 9-eurosport

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookie.