Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Straciłem dane na komputerze osobistym, czy mogę odzyskać pocztę z backupu?

Nasz backup wykonywany jest każdego dnia w godzinach nocnych (około 1:00 – 6:00) i zawiera pliki (e-maile), które znajdowały się w skrzynce pocztowej w momencie wykonywania backupu. Jeżeli na danym koncie e-mail w programie pocztowym była włączona opcja pozostawiania kopii wiadomości na serwerze, to można całkowicie odzyskać pocztę. Jednak jeżeli funkcja ta nie była aktywna, wszystkie maile po pobraniu przez program pocztowy są kasowane z serwera. W tym przypadku odzyskane mogą być wyłącznie te pliki (e-maile), które znajdowały się na koncie e-mail w momencie wykonywania backupu. 

GWARANCJA

Gwarantujemy kopię zapasową danych, które znajdują się na serwerze w momencie wykonywania backupu do trzech dni wstecz.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00