Pomoc i Kontakt Kei.pl

Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Poczta – na serwerze zewnętrznym

Skierowanie obsługi poczty na serwer zewnętrzny.

Jeśli chcesz zmienić konfigurację domeny tak aby poczta była obsługiwana przez serwer zewnętrzny musisz dokonać paru modyfikacji w rekordach DNS tej domeny.

  1. Zmiana konfiguracji polega na wprowadzeniu rekordów MX powiązanych z nowym serwerem.
    Rekord MX może być udostępniony przez usługodawcę, w innym wypadku musisz przygotować wartość rekordu z wykorzystaniem adresu IP docelowego serwera pocztowego.

    W pierwszej kolejności zaloguj się do panelu WebAs. Z menu wybierz Usługi > DNS > REKORDY


  2. Jeśli rekord został udostępniony. w zakładce rekordy wyszukaj swoją domenę i zwróć uwagę na rekord MX. W polu „Wartość” wpisz podaną przez usługodawcę nazwę, (opcjonalnie możesz podać nazwę przy drugim rekordzie z gwiazdką jeśli chcesz aby poczta w adresach subdomen również działała na docelowym serwerze). Następnie zaznacz rekordy w których wprowadziłeś zmiany i kliknij opcję
    ZAPISZ ZMIANY„.


  3. Jeśłi posiadasz wyłącznie adres IP serwera docelowego to wartości rekordu MX musisz utworzyć samodzielnie. W zakładce „REKORDY” kliknij w przycisk „NOWY REKORD„.


  4. Wybierz typ rekordu A, nazwę dla rekordu np. poczta.domena i w wartości podaj adres IP docelowego serwera pocztowego. Na koniec kliknij opcje „ZAPISZ FORMULARZ„.



    Po utworzeniu rekordu A wróć do punktu 2 tej instrukcji i podaj w wartości rekordu MX jego nazwę.

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

 

H88 S.A

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

 

NIP: PL 7822622168

Regon: 364261632

KRS: 0000612359

Kapitał zakładowy/wpłacony: 215 228,00 PLN

 

 

Adres korespondencyjny:

 

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

 

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00

Formularz został pomyślnie przesłany.
Wystąpił bład! Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami.