Pomoc i Kontakt Kei.pl

Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Zmiana abonenta podczas rejestracji domeny

Podczas rejestracji domeny internetowej możesz wskazać innego abonenta niż Ty sam lub Twoja firma.

  1. Po dodaniu domeny do koszyka i zalogowaniu się, zobaczysz nad przyciskiem Zamawiam przycisk Zmień abonenta, kliknij go,
  2. uzupełnij formularz, w którym podasz dane abonenta domeny (osoby prywatnej lub firmy),
  3. kliknij Zatwierdź, aby zapisać zmiany. Jeśli klikniesz Wstecz zmiana nie zostanie zapisana, a abonentem domeny zostaniesz Ty.

Warto wiedzieć:

  • Abonent zmienia się dla wszystkich domen, które znajdują się w koszyku.
  • Jeśli po zatwierdzeniu danych nowego abonenta wrócisz do wyszukiwarki domen i dodasz do koszyka kolejną domenę, również ona trafi na konto nowego abonenta.
  • Jeśli chcesz zrezygnować ze zmiany danych, ale już je zatwierdziłeś, musisz usunąć domenę/domeny z koszyka, przejść do Panelu Klienta i wylogować się. Teraz dodaj domeny od nowa.

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

 

H88 S.A

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

 

NIP: PL 7822622168

Regon: 364261632

KRS: 0000612359

Kapitał zakładowy/wpłacony: 215 228,00 PLN

 

 

Adres korespondencyjny:

 

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

 

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00

Formularz został pomyślnie przesłany.
Wystąpił bład! Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami.