Słownik pojęć IT

Słownik pojęć IT

Poznaj pojęcia, które pomogą Ci lepiej zrozumieć świat IT i hostingu. Ponad 40 prostych definicji – od „alias pocztowy” po „zasoby on-demand”.

Wskaźnik CSAT

Wskaźnik CSAT (Customer satisfaction) jest jednym wskaźników badającym Customer Experience.
CSAT mierzy poziom zadowolenie klienta, które możemy zmierzyć bazując na podstawie deklaratywnej opinii odnośnie tego jak usatysfakcjonowany jest klient z konkretnego produktu, usługi, transakcji, komunikacji z firmą, itp. 

Przykładowe pytania, o które możemy zapytać Klienta to np.:

– W jakim stopniu produkt spełnił Pani/Pana oczekiwania?
– Jak ocenia łatwość ścieżki zakupowej (przy zakupach online)?
– Jak ocenia poziom Obsługi Klienta?

Termin „CSAT” jest najczęściej używany w kontekście „oceny CSAT”, który pokazuje liczbową miarę zadowolenia klienta.
Regularne przeprowadzanie badań i analizowanie uzyskanych odpowiedzi pozwoli zdefiniować obszary wymagające poprawy. Mierzalne, konkretne wyniki dadzą wyraz zadowolenia Klienta.

Poczytaj więcej na naszym blogu

Znajdź interesujący Cię artykuł