Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Jak znaleźć archiwalne zgłoszenie? (Panel Klienta)

W każdej chwili możesz zajrzeć do historii Twojej korespondencji z Działem Wsparcia Technicznego Kei.pl.

  • W pierwszej kolejności zaloguj się do swojego Panelu Klienta.
  • Z menu po lewej stronie ekranu wybierz opcję Zgłoszenia.
  • Po prawej stronie pod polem „Szukaj” wybierz opcję Zaawansowane.
  • Wybierz Status zgłoszenia jako „Zamknięty” oraz wybierz zakres czasu z jakiego zgłoszenia chcesz przeglądać. Aby wyszukać tickety kliknij „Wyszukaj„. Zostanie wyświetlona lista archiwalnych zgłoszeń.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Wierzbięcice 1B,

61-569 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00