Pomoc


W każdej chwili możesz zajrzeć do historii Twojej korespondencji z Działem Wsparcia Technicznego Kei.pl.

  1. W pierwszej kolejności zaloguj się do swojego Panelu Klienta.
  2. Z menu po lewej stronie ekranu wybierz opcję "Zgłoszenia".

  3. Po prawej stronie pod polem "Szukaj" wybierz opcję "Zaawansowane".

  4. Wybierz Status zgłoszenia jako "Zamknięty" oraz wybierz zakres czasu z jakiego zgłoszenia chcesz przeglądać. Aby wyszukać tickety kliknij "Wyszukaj".


  5. Zostanie wyświetlona lista archiwalnych zgłoszeń.
Promocja
Oceń:  

Podobne tematy

Co zrobić, gdy adres IP znalazł się na liście RBL?
Wsparcie techniczne - serwery Root
Jak mogę opłacić moje usługi za pomocą karty kredytowej?
Zawiera zdjęcia
Jak dodać nowe zgłoszenie? (Panel Klienta)
NASZE ATUTY
  • 19 lat doświadczenia
  • własne centrum danych
  • 11 000 klientów
  • 1 000 m2 powierzchni
  • Zgodność z wytycznymi RODO
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa

DOCENILI NAS
nagrodzony hosting www

Pomoc - Kei.pl  

Pamiętaj, że nasi konsultanci są dostępni 24/7 i odpowiedzą na wszystkei pytania.