W każdej chwili możesz zajrzeć do historii Twojej korespondencji z Działem Wsparcia Technicznego Kei.pl.
W pierwszej kolejności zaloguj się do swojego Panelu Klienta.
Z menu po lewej stronie ekranu wybierz opcję "Zgłoszenia".
Po prawej stronie pod polem "Szukaj" wybierz opcję "Zaawansowane".
Wybierz Status zgłoszenia jako "Zamknięty" oraz wybierz zakres czasu z jakiego zgłoszenia chcesz przeglądać. Aby wyszukać tickety kliknij "Wyszukaj".
Zostanie wyświetlona lista archiwalnych zgłoszeń.
Udostępnij:
Oceń:
Podobne tematy
Co zrobić, gdy adres IP znalazł się na liście RBL?
Zacznij od sprawdzenia, na jakiej liście RBL znalazł się Twój adres IP. Listowanie na najpopularniejszych listach RBL można sprawdzić na tej stronie.
Znajdź stronę listy RBL, na której Twój adres IPCzytaj dalej >
Wsparcie techniczne - serwery Root
Jeśli korzystasz lub masz zamiar zakupić serwer dedykowany w opcji Root, poniżej znajdziesz zakres wsparcia technicznego jakiego udzielmy dla tego typu usług.
Opieka sprzętowa - wymiana uszkodzonych podzespołów.
Opieka sprzętowa - rozwiązywanieCzytaj dalej >
Jak mogę opłacić moje usługi za pomocą karty kredytowej?
Jak opłacić fakturę za pomocą karty kredytowej?
W pierwszej kolejności zaloguj się do Panelu Klienta http://www.panel.kei.pl
Następnie kliknij w link „opłać” umieszczony obok wymaganej pozycji na liście usług Kei.pl lub w zakładceCzytaj dalej >
Jak dodać nowe zgłoszenie? (Panel Klienta)
Dzięki integracji z systemem zgłoszeń możesz kontaktować się z naszym Wsparciem Technicznym z poziomu Panelu Klienta. Administratorzy są do Twojej dyspozycji 24/7 przez 365 dni w roku (a co 4 lata nawetCzytaj dalej >
NASZE ATUTY
21 lat doświadczenia
własne centrum danych
11 000 klientów
1 000 m2 powierzchni
Zgodność z wytycznymi RODO
Zaawansowane systemy bezpieczeństwa
DOCENILI NAS
Pomoc - Kei.pl
Pamiętaj, że nasi konsultanci są dostępni 24/7 i odpowiedzą na wszystkei pytania.