Jak znaleźć archiwalne zgłoszenie? (Panel Klienta)


W każdej chwili możesz zajrzeć do historii Twojej korespondencji z Działem Wsparcia Technicznego Kei.pl.

  1. W pierwszej kolejności zaloguj się do swojego Panelu Klienta.
  2. Z menu po lewej stronie ekranu wybierz opcję "Zgłoszenia".

  3. Po prawej stronie pod polem "Szukaj" wybierz opcję "Zaawansowane".

  4. Wybierz Status zgłoszenia jako "Zamknięty" oraz wybierz zakres czasu z jakiego zgłoszenia chcesz przeglądać. Aby wyszukać tickety kliknij "Wyszukaj".


  5. Zostanie wyświetlona lista archiwalnych zgłoszeń.
Promocja
Oceń:  

Podobne tematy

Co zrobić, gdy adres IP znalazł się na liście RBL?
Wsparcie techniczne - serwery Root
Jak mogę opłacić moje usługi za pomocą karty kredytowej?
Zawiera zdjęcia
Jak dodać nowe zgłoszenie? (Panel Klienta)
NASZE ATUTY
  • 17 lat doświadczenia
  • własne centrum danych
  • 11 000 klientów
  • 1 000 m2 powierzchni
  • Zgodność z wytycznymi GIODO
  • Łącza do 6 operatorów
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa

DOCENILI NAS
nagrodzony hosting www

NEWSLETTER

Warto wiedzieć więcej! Jesli chcesz wiedzieć pierwszy o nowych możliwościach technicznych i promocjach zapisz się do Newsletter'a.

Zaznacz kategorie, które Cię interesują:

Domeny Hosting Serwery dedykowane VPS Certyfikaty SSL

ZAUFALI NAM

1-indykpol 10-wisla 11-caritas 13-malta 14-kotlet 15-miniatury 16-zacheta 17-rabka 18-wojsko 2-wiosna 20-teatrw 21-amp 22-komputronik 23-parisoptique 25-urbancity 28-polinar 29-ksi 3-yves-rocher 30-spacerywirtualne 32-merkury 36-ornitolodzy 37-donna 38-otte 39-sophisti 4-wojas 40-elamed 5-olsztyn 7-sphinx 1-indykpol 10-wisla

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookie.