Jak znaleźć archiwalne zgłoszenie? (Panel Klienta)


W każdej chwili możesz zajrzeć do historii Twojej korespondencji z Działem Wsparcia Technicznego Kei.pl.

  1. W pierwszej kolejności zaloguj się do swojego Panelu Klienta.
  2. Z menu po lewej stronie ekranu wybierz opcję "Zgłoszenia".

  3. Po prawej stronie pod polem "Szukaj" wybierz opcję "Zaawansowane".

  4. Wybierz Status zgłoszenia jako "Zamknięty" oraz wybierz zakres czasu z jakiego zgłoszenia chcesz przeglądać. Aby wyszukać tickety kliknij "Wyszukaj".


  5. Zostanie wyświetlona lista archiwalnych zgłoszeń.
Promocja
Oceń:  

Podobne tematy

Co zrobić, gdy adres IP znalazł się na liście RBL?
Jak mogę opłacić moje usługi za pomocą karty kredytowej?
Zawiera zdjęcia
Jak dodać nowe zgłoszenie? (Panel Klienta)
Jak mogę przejść na wyższą opcję serwera?
NASZE ATUTY
  • 16 lat doświadczenia
  • własne centrum danych
  • 11 000 klientów
  • 1 000 m2 powierzchni
  • Zgodność z wytycznymi GIODO
  • Łącza do 6 operatorów
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa

DOCENILI NAS
nagrodzony hosting www

NEWSLETTER

Warto wiedzieć więcej! Jesli chcesz wiedzieć pierwszy o nowych możliwościach technicznych i promocjach zapisz się do Newsletter'a.

Zaznacz kategorie, które Cię interesują:

Domeny Hosting Serwery dedykowane VPS Certyfikaty SSL

ZAUFALI NAM

1-indykpol 10-wisla 11-caritas 12-polfa 13-malta 14-kotlet 15-miniatury 16-zacheta 17-rabka 18-wojsko 19-alpol 2-wiosna 20-teatrw 21-amp 22-komputronik 23-parisoptique 24-radiowroclaw 25-urbancity 26-softline 27-hefal 28-polinar 29-ksi 3-yves-rocher 30-spacerywirtualne 31-gloria 32-merkury 33-politechnika 34-birdwatching 35-htstrefa 36-ornitolodzy 37-donna 38-otte 39-sophisti 4-wojas 40-elamed 5-olsztyn 6-wisla 7-sphinx 8-bron 9-eurosport

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookie.