Efektywne Zarządzanie
i Administracja Serwerami

Zarządzanie i administracja serwerami to usługa polegająca na powierzeniu
opieki nad całą Twoją infrastrukturą (systemem, sprzętem, oprogramowaniem).

Na czym polega administracja i zarządzanie serwerem

Powierzając nam opiekę nad infrastrukturą, zyskujesz komfort działania i bezpieczeństwo pracy. Ty rozwijasz swoją obecność online, a my dbamy o jej pełną dostępność i widoczność w sieci. Administratorzy zarządzając Twoją infrastrukturą opiekują się i pomagają w przypadku niespodziewanych błędów, administrują na co dzień pracą maszyny, przeprowadzają aktualizacje oraz doradzają w zakresie jej funkcjonowania i rozwoju.

Aktualizacje

Zadbamy o to aby Twój system i aplikacje były aktualne poprzez cykliczną aktualizuję pakietów systemowe oraz aplikacji zainstalowanych na serwerze w oparciu o ich oficjalne repozytoria.

Monitoring

Przeprowadzamy wszystkie niezbędne aktualizację, dla lepszego komfortu Twojej pracy w trybie ciągłym i w czasie rzeczywistym monitorować Twoje usługi i na bieżąco widzieć takie parametry jak: wykorzystanie RAM i procesora, zajętość dysków, stan macierzy dyskowej (RAID), usługi HTTP, FTP, SSH, MySQL, PostgreSQL, E-MAIL, czas odpowiedzi aplikacji.

Bezpieczeństwo

Instalujemy wymagane poprawki bezpieczeństwa, konfigurując odpowiednio dostęp do serwera, konfigurując firewall oraz VPN, cyklicznie skanując serwer antywirusowo.

Backup

Wdrożymy dla Ciebie i przeprowadzamy cyklicznie backup całego serwera (plików i baz danych) Standardowo kopie zapasowe wykonywane są 1 x na dobę i przechowywane do 30 dni wstecz. Istnieje możliwość ustalenia indywidualnego harmonogramu backupu.

Dlaczego warto wybrać usługę zarządzania serwerem?

Doświadczenie

Znalezienie odpowiedniego personelu z wymaganymi kwalifikacjami do różnych zadań związanych z zarządzaniem serwerem może być trudne. W Kei.pl od ponad 20 lat grupa specjalistów pracuje na Twój sukces.

Koszty

Wiele usług zarządzania serwerami jest opartych na abonamencie miesięcznym, który jest stosunkowo tańszym rozwiązaniem niż zatrudnianie dedykowanej osoby tylko do opieki nad infrastrukturą.

Wsparcie

Wsparcie telefoniczne lub konsultacja online 24/7/365 z gwarantowanym czasem reakcji jest najważniejszą korzyścią oferowaną przez usługę zarządzania serwerami.

Bezpieczeństwo

Dbamy o cykliczne aktualizacje, backupy oraz zabezpieczenia. Wdrażamy najlepsze praktyki branżowe, aby uchronić serwer przed wykorzystaniem luk w zabezpieczeniach i ewentualnymi atakami.

Backup

Backupy i ich odzyskiwanie to kolejny ważny aspekt, którym się zajmujemy. Konfigurujemy niezawodne kopie zapasowe, testujemy je pod kątem integralności, a w przypadku awarii systemu odzyskujemy dane.

Elastyczność

Stały abonament za utrzymanie i aktualizacje według ustalonego harmonogramu z możliwością dopasowania godzin pracy administratorów według aktualnych potrzeb w przypadku prac dodatkowych.

Cennik planów wsparcia

Zobacz, jakie usługi zawierają poszczególne plany administracji serwerem i wybierz najlepszy.

UpGoFlySky
199 00 /mc
244 77 /mc
299 00 /mc
367 77 /mc
499 00 /mc
613 77 /mc
699 00 /mc
859 77 /mc
Czas reakcji na zgłoszenia serwisowe
Dotyczy zgłoszeń w przypadku awarii
do 2h do 1h do 15 min  do 15 min 
Powierzchnia na kopie zapasowe
500 GB 1000 GB 2000 GB 3000 GB
Przeszukanie i analiza logów
do 7 dni do 60 dni do 180 dni do 360 dni
Aktualizacje systemowe
tak  tak  tak  tak 
Monitoring działania serwera
tak  tak  tak  tak 
Kopie zapasowe do 28 dni
- tak  tak  tak 
Wsparcie telefoniczne VIP Hotline
- - tak  tak 
Dedykowany opiekun klienta
- - tak  tak 
Przechowywanie kopii zapasowej w innej lokalizacji
- - tak  tak 
Monitoring zasilania i sieci 24/7
tak  tak  tak  tak 
Monitoring warunków środowiskowych
tak  tak  tak  tak 
Strona statusowa w razie awarii
tak  tak  tak  tak 
Powiadomienia techniczne sms/mail
tak  tak  tak  tak 
Monitoring działania macierzy RAID
tak  tak  tak  tak 
Wymiana dysku w razie awarii nośnika w RAID bez konieczności zgłoszenia
tak  tak  tak  tak 
Zapewnienie sprzętu zastępczego w razie awarii
tak  tak  tak  tak 
Zapobieganie atakom DDoS
tak  tak  tak  tak 
Onboarding - początkowe szkolenie indywidualne
tak  tak  tak  tak 
Aktualizowanie systemu pocztowego (reguły filtrowania, antywirusy, antyspam)
tak  tak  tak  tak 
Stałe aktualizowanie aplikacji LAMP
tak  tak  tak  tak 
Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania
- tak  tak  tak 
Utrzymanie środowisk zgodnie z katalogiem
- tak  tak  tak 
Analiza ruchu sieciowego na żądanie
- - tak  tak 
Skanowanie antywirusowe aplikacji klienta na żądanie
- - tak  tak 
Bezpłatne udostępnienie logów na żądanie
tak (do 7 dni) tak (do 60 dni) tak (do 180 dni) tak (do 360 dni)
Wykonanie codziennie kopii zapasowej poczty, plików www oraz baz danych
tak  tak  tak  tak 
Przechowywanie kopii zapasowych do 7 dni wstecz na zewn. urządzeniu
tak  tak  tak  tak 
Konsultacje techniczne na życzenie
0h 1h 2h 4h
Limit pracy administratora na sprawy nieobjęte pakietem (/m-c)
0h 30 min  1h 3h
Gwarantowana gotowość do podejmowania reakcji pon-pt 8-17
tak  tak  tak  tak 
Gwarantowana gotowość do podejmowania reakcji 24/7
- tak  tak  tak 
Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń
- - tak  tak 
InUpGoFly
0 00 /zł
0 00 /zł
79 00 /mc
97 17 /mc
149 00 /mc
183 27 /mc
249 00 /mc
306 27 /mc
Czas reakcji na zgłoszenia serwisowe
Dotyczy zgłoszeń w przypadku awarii 
do 4h do 2h do 1h do 15 min 
Przeszukanie i analiza logów
- do 7 dni do 60 dni do 180 dni
Aktualizacje systemowe
tak  tak  tak  tak 
Monitoring www, MySQL, poczty
tak  tak  tak  tak 
Kopie zapasowe do 28 dni
- - tak  tak 
Wsparcie telefoniczne VIP Hotline
- - - tak 
Przechowywanie kopii zapasowej w innej lokalizacji
- - - tak 
Monitoring zasilania i sieci 24/7
tak  tak  tak  tak 
Monitoring warunków środowiskowych
tak  tak  tak  tak 
Strona statusowa w razie awarii
tak  tak  tak  tak 
Powiadomienia techniczne sms/mail
tak  tak  tak  tak 
Zapobieganie atakom DDoS
- tak  tak  tak 
Onboarding - początkowe szkolenie indywidualne
- tak  tak  tak 
Aktualizowanie systemu pocztowego (reguły filtrowania, antywirusy, antyspam)
tak  tak  tak  tak 
Pomoc w zakresie obsługi serwera i konfiguracji oprogramowania
- - tak  tak 
Analiza ruchu sieciowego na żądanie
- - - tak 
Skanowanie antywirusowe aplikacji klienta na żądanie
- - - tak 
Bezpłatne udostępnienie logów na żądanie
- - tak (do 60 dni) tak (do 180 dni)
Wykonanie codziennie kopii zapasowej poczty, plików www oraz baz danych
tak  tak  tak  tak 
Przechowywanie kopii zapasowych do 7 dni wstecz na zewn. urządzeniu
tak  tak  tak  tak 
Przechowywanie kopii zapasowych do 28 dni wstecz na zewn. urządzeniu
- - tak  tak 
Konsultacje techniczne na życzenie
0h 0h 30 min  1h
Limit pracy administratora na sprawy nieobjęte pakietem (/m-c)
0h 0h 0h 30 min 
Gwarantowana gotowość do podejmowania reakcji pon-pt 8-17
tak  tak  tak  tak 
Gwarantowana gotowość do podejmowania reakcji 24/7
- - tak  tak 
Podwyższony priorytet realizacji zgłoszeń
- - - tak 

Zamów w 3 prostych krokach

Krok 1

Twoje oczekiwania są dla nas punktem odniesienia. Opowiedz nam o swoich wymaganiach, a my przygotujemy dla Ciebie ofertę, która pozwoli wykorzystać potencjał obecności Twojej marki online.

Krok 2

Razem z Tobą określamy zakres zarządzania serwerem i zakres opieki administracyjnej, której oczekujesz. Określamy również maksymalny czas naszej reakcji na zgłoszenie.

Krok 3

Przekazujesz nam dostępy administracyjne, a my robimy resztę. Przejmujemy pieczę nad Twoim sprzętem. Jednocześnie zyskujesz pełen dostęp i informację o funkcjonowaniu Twojej infrastruktury.

Zapytaj o ofertę

Zaufali nam

comperia
vercom
coccodrillo
wojas
bytom

FAQ – Administracja

Na czym polega zarządzanie i administracja serwerem?

Usługa zarządzania i administracji serwerem polega na przekazaniu nam czynności związanych z funkcjonowaniem Twojej infrastruktury. Powierzając nam opiekę nad swoim serwerem, zyskujesz oszczędność czasu, komfort działania i niezawodne wsparcie.
Nasi administratorzy zarządzają Twoją infrastrukturą niezależnie od miejsca lokalizacji Twojego serwera. Sprawujemy pełną opiekę i niezbędną pomoc w przypadku niespodziewanych awarii.

Dla kogo usługa zarządzania i administracji serwerem?

Usługa zarządzania i administracji serwerem skierowana jest dla firm, chcących skupić swoją uwagę na rozwoju biznesu i poszukujących uniezależnienia się od działalności technicznej. To oferta przeznaczona dla osób poszukujących wsparcia i zarządzania w ramach obecnej infrastruktury.

Nie mam infrastruktury w Kei.pl. Czy mogę skorzystać z usługi zarządzania serwerem?

Tak, usługa administracji i zarządzania serwerem jest przeznaczona dla wszystkich chcących skupić się na działalności biznesowej – bez względu na lokalizację Twojej infrastruktury.

Jaki jest zakres administracji serwerem?

Zakres prac wykonywanych przez administratorów jest określany indywidualnie z Klientem. Podczas audytu środowiska i potrzeb, opracowujemy we współpracy z Klientem dedykowany program prac.