Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Automatyczne dodawanie adresów do listy pocztowej

W ramach każdej domeny możliwe jest utworzenie listy pocztowej, czyli narzędzia służącego do rozsyłania wiadomości e-mail jednocześnie do wielu kont. Zakładanie listy odbywa się w panelu WebAs w sekcji Usługi > Poczta > LISTY.

Dla nowej listy pocztowej możesz uaktywnić automatyczne dodawanie kont. W tym celu podczas zakładania listy zaznacz opcję Automatyczna subskrypcja.

Dodanie adresu do listy

Dodawanie adresu e-mail do listy może odbywać się na dwa sposoby:

  • wysłanie przez użytkownika pustego e-maila z tematem: subscribe (koniecznie małymi literami) na adres listy,
  • przez specjalny formularz umieszczony na stronie WWW, przesyłający na adres listy wiadomość e-mail z tematem subscribe.

Wypisanie się użytkownika z listy jest możliwe po wysłaniu przez niego z danego adresu pustego e-maila z tematem unsubscribe.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00