Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Automatyczne dodawanie adresów do listy pocztowej
W ramach każdej domeny możliwe jest utworzenie listy pocztowej, czyli narzędzia służącego do rozsyłania wiadomości e-mail jednocześnie do wielu kont. Zakładanie listy odbywa się w panelu WebAs w sekcji Usługi > Poczta > LISTY.
Dla nowej listy pocztowej możesz uaktywnić automatyczne dodawanie kont. W tym celu podczas zakładania listy zaznacz opcję Automatyczna subskrypcja.
Dodanie adresu do listy
Dodawanie adresu e-mail do listy może odbywać się na dwa sposoby:
- wysłanie przez użytkownika pustego e-maila z tematem: subscribe (koniecznie małymi literami) na adres listy,
- przez specjalny formularz umieszczony na stronie WWW, przesyłający na adres listy wiadomość e-mail z tematem subscribe.
Wypisanie się użytkownika z listy jest możliwe po wysłaniu przez niego z danego adresu pustego e-maila z tematem unsubscribe.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00