Pomoc i Kontakt Kei.pl

Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Co to jest adres autoryzowany, gdzie go mogę ustawić? (Panel Klienta)

Ze względów bezpieczeństwa prowadzimy korespondencję z naszymi Klientami tylko za pośrednictwem autoryzowanych adresów e-mail, które zostały przez nich zdefiniowane w Panelu Klienta (opcja „Moje dane„).

Jeżeli będziesz chciał dokonać zmian na serwerze lub poprosisz nas o informacje z nim związane, będziemy mogli przyjąć zlecenie tylko wtedy, jeśli zostanie ono wysłane z autoryzowanego adresu e-mail.

  1. Aby zmienić bądź dodać kolejny adres autoryzowany zaloguj się do panelu klienta i w menu przejdź do zakładki Ustawienia > Autoryzowane adresy.




  2. Na liście znajdują się autoryzowane adresy e-mail, możesz edytować ustawienia wybranego adresu lub dodać kolejny adres klikając opcję „Dodaj E-mail„. W edycji możesz ustalić czy adres ma być główmy adresem do Twojej usługi oraz czy mają być na ten adres wysyłane informacje dotyczące rozliczeń i spraw technicznych. Po wybraniu opcji kliknij „Zapisz zmiany„.


Pamiętaj, tylko jeden z autoryzowanych adresów może być głównym adresem autoryzowanym.
Jeśli zmienić w edycji adresu tę opcję, poprzedni adres przestanie być głównym adresem.
Dostęp do głównego adresu autoryzowanego, jest niezbędny w procesie odzyskiwania dostępu do Panelu Klienta po utracie hasła.

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

 

cyber_Folks S.A.

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

 

NIP: PL 7822622168

Regon: 364261632

KRS: 0000612359

Kapitał zakładowy/wpłacony: 215 228,00 PLN

 

 

Adres korespondencyjny:

 

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

 

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00

Formularz został pomyślnie przesłany.
Wystąpił bład! Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami.