Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Co to jest adres autoryzowany, gdzie go mogę ustawić? (Panel Klienta)

Ze względów bezpieczeństwa prowadzimy korespondencję z naszymi Klientami tylko za pośrednictwem autoryzowanych adresów e-mail, które zostały przez nich zdefiniowane w Panelu Klienta (opcja „Moje dane„).

Jeżeli chcesz dokonać zmian na serwerze lub poprosisz nas o informacje z nim związane, będziemy mogli przyjąć zlecenie tylko wtedy, jeśli zostanie ono wysłane z autoryzowanego adresu e-mail.

Dodanie adresu autoryzowanego

Aby zmienić bądź dodać kolejny adres autoryzowany

  • zaloguj się do panelu klienta
  • i w menu przejdź do zakładki Ustawienia > Autoryzowane adresy.
  • Na liście znajdują się autoryzowane adresy e-mail. Możesz edytować ustawienia wybranego adresu lub dodać kolejny adres klikając opcję „Dodaj E-mail„. W edycji możesz ustalić czy adres ma być główmy adresem do Twojej usługi oraz czy mają być na ten adres wysyłane informacje dotyczące rozliczeń i spraw technicznych.
  • Po wybraniu opcji kliknij „Zapisz zmiany„.

Pamiętaj, tylko jeden z autoryzowanych adresów może być głównym adresem autoryzowanym. Jeśli zmienić w edycji adresu tę opcję, poprzedni adres przestanie być głównym adresem.

Dostęp do głównego adresu autoryzowanego, jest niezbędny w procesie odzyskiwania dostępu do Panelu Klienta po utracie hasła.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Wierzbięcice 1B,

61-569 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00