Pomoc


Ze względów bezpieczeństwa prowadzimy korespondencję z naszymi Klientami tylko za pośrednictwem autoryzowanych adresów e-mail, które zostały przez nich zdefiniowane w Panelu Klienta (opcja "Moje dane").

Jeżeli będziesz chciał dokonać zmian na serwerze lub poprosisz nas o informacje z nim związane, będziemy mogli przyjąć zlecenie tylko wtedy, jeśli zostanie ono wysłane z autoryzowanego adresu e-mail.

  1. Aby zmienić bądź dodać kolejny adres autoryzowany zaloguj się do panelu klienta i w menu przejdź do zakładki Ustawienia > Autoryzowane adresy.




  2. Na liście znajdują się autoryzowane adresy e-mail, możesz edytować ustawienia wybranego adresu lub dodać kolejny adres klikając opcję "Dodaj E-mail". W edycji możesz ustalić czy adres ma być główmy adresem do Twojej usługi oraz czy mają być na ten adres wysyłane informacje dotyczące rozliczeń i spraw technicznych. Po wybraniu opcji kliknij "Zapisz zmiany".





 

Pamiętaj, tylko jeden z autoryzowanych adresów może być głównym adresem autoryzowanym.
Jeśli zmienić w edycji adresu tę opcję, poprzedni adres przestanie być głównym adresem.
Dostęp do głównego adresu autoryzowanego, jest niezbędny w procesie odzyskiwania dostępu do Panelu Klienta po utracie hasła.

Promocja
Oceń:  

Podobne tematy

Jak uzyskać własny adres IP
Jak mogę przejść na wyższą opcję serwera?
Co to jest alias?
Jak przebiega proces zamówienia serwera?
NASZE ATUTY
  • 19 lat doświadczenia
  • własne centrum danych
  • 11 000 klientów
  • 1 000 m2 powierzchni
  • Zgodność z wytycznymi RODO
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa

DOCENILI NAS
nagrodzony hosting www

Pomoc - Kei.pl  

Pamiętaj, że nasi konsultanci są dostępni 24/7 i odpowiedzą na wszystkei pytania.