Pomoc


W ramach usługi serwera wirtualnego lub dedykowanego masz możliwość zarządzania regułami bezpieczeństwa dotyczącymi usług dla ruchu wychodzącego i przychodzącego. Dodatkowo możesz blokować konkretne adresu IP lub dodawać do białej listy.

  1. Lista uruchomionych usług systemowych na Twoim serwerze znajduje się w zakładce
    Bezpieczeństwo > Firewall > Usługi.
    Domyślnie wszystkie usługi są odblokowane z wyjątkiem SMTP port 25.

  2. Jeśłi chcesz ograniczyć ruch wejściowy lub wyjściowy na wybranej usłudze Twojego serwera, zaznacz po lewej stronie usługę i kliknij przycisk "NOWY WYJĄTEK".

  3. Podaj nazwę wyjątku i określ czy ma on dotyczyć dostępu czy braku dostępu wybierając przy dostępnie opcję TAK lub NIE. Dodatkowo możesz określić konkretny adres IP i oraz porty.
    Po wprowadzeniu ustawień kliknij opcję "Zapisz formularz".

  4. Jeśli chcesz zablokować konkretny adres IP, przejdź do zakładki "ZABLOKOWANE IP" > Użytkownika.
    Następnie kliknij opcję "NOWA BLOKADA IP"




    W żółtym polu możesz podać konkretne adresy IP, sieci i domeny, zgodnie z przykładem.





  5. W zakładce RAPORTY znajdziesz raporty dla ruchu wejściowego i wyjściowego zawierają zablokowane połączenia z adresów IP i są dostępne do 3 dni wstecz.
  6. W ramach swojego serwera możesz dodać adresy IP i sieci do białej listy zarówno dla ruchu wejściowego i wyjściowego. Przejdź do zakładki "WHITELISTA" wybierz dla jakiego ruchu chcesz dodać wpis i kliknij opcję "Nowy wpis"




    Podaj adres IP lub sieci, dodatkowo możesz wpisać komentarz, na koniec kliknij opcję
    "Zapisz formularz".


 

 

Systemowa blokada adresów IP.
Jeśli w ramach Twojego serwera zostanie zablokowany adres IP ze względu na przekroczoną ilość nieprawidłowych logowań do usług (FTP, SSH, poczta) Zablokowane adresy możesz znaleźć zakładce Bezpieczeństwo > Firewall > Zablokowane adresy IP > Systemowe.

Promocja
Oceń:  

Podobne tematy

Bezpieczeństwo
Blokowanie użytkowników po adresie IP (.htaccess)
Migracja usług do Kei.pl (WWW, FTP, Poczta e-mail)
Zawiera zdjęcia
Dlaczego nie mogę wysłać/odebrać poczty lub poczta, ftp działają mi bardzo wolno? Testowanie połączenia.
NASZE ATUTY
  • 19 lat doświadczenia
  • własne centrum danych
  • 11 000 klientów
  • 1 000 m2 powierzchni
  • Zgodność z wytycznymi RODO
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa

DOCENILI NAS
nagrodzony hosting www

Pomoc - Kei.pl  

Pamiętaj, że nasi konsultanci są dostępni 24/7 i odpowiedzą na wszystkei pytania.