Pomoc i Kontakt Kei.pl

Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Dlaczego nie mogę wysłać/odebrać poczty lub poczta, ftp działają mi bardzo wolno? Testowanie połączenia.

Jeśli w programie pocztowym lub kliencie FTP zostały prawidłowo skonfigurowane wszystkie ustawienia, problemy mogą wynikać z konfiguracji sieci lub słabej jakości połączenia. Aby sprawdzić jakość połączenia pomiędzy Twoim komputerem a serwerem, należy dokonać kilku testów. Wyniki testów prosimy o przesłanie za pomocą formularza kontaktowego.

  1. Test połączenia

    Windows lub Linux
    Włącz terminal i wpisz polecenie: ping nazwadomeny.pl
    Efekt wykonania polecenia można przesłać do administratorów jako zrzut z ekranu lub kopiując tekst z okna i wklejając go do wiadomości.

  2. Test przesyłania pakietów

    Windows
    Włącz terminal i wpisz polecenie tracert nazwadomeny.pl
    Podobnie jak w przypadku polecania „ping”, należy przesłać do administratora efekt w postaci załącznika jako zrzut z ekranu lub skopiowany tekst z okna.

    Linux
    Przejdź do terminalu i wpisz polecenie traroute nazwadomeny.pl
  3. Test działania usług

    Windows lub Linux
    Włącz terminal i wpisz polecenie: telnet nazwadomeny.pl port

    W zależności od tego, jaką usługę chcesz testować, podaj odpowiedni port
    Najpopularniejsze porty:

    21 – FTP
    22 – SSH
    25 – Poczta
    80 – WWW
    3306 – Mysql
    5432 – PostgreSQL

    Efekt wykonania polecenia należy przesłać do administratora w sposób analogiczny do poprzednich.

 

Uruchomienie terminalu w systemie Windows.
Z menu Start opcję „Uruchom” i wpisując polecenie „cmd” lub kliknij przycisk na klawiaturze i wpisz polecenie „cmd”.

 

Uwaga!

Brak połączenia podczas powyższych testów może oznaczać problem z usługą lub problem z blokadą w konfiguracji Twojego komputera. Koniecznie sprawdź, czy połączenia nie są blokowane po stronie Twojej zapory Windows lub innego programu typu Firewall.

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

 

cyber_Folks S.A.

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

 

NIP: PL 7822622168

Regon: 364261632

KRS: 0000612359

Kapitał zakładowy/wpłacony: 215 228,00 PLN

 

 

Adres korespondencyjny:

 

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

 

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00

Formularz został pomyślnie przesłany.
Wystąpił bład! Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami.