Pomoc i Kontakt Kei.pl

Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Jak ustawić autoresponder?

Jeśli chcesz ustawić automatyczną odpowiedź na nadsyłane wiadomości, zaloguj się do panelu WebAs. W sekcji Usługi > Poczta po wybraniu interesującej Cię skrzynki, przejdź do zakładki Auto-odpowiedź.

Następnie dla opcji Włączona ustaw wartość TAK. Teraz możesz skonfigurować automatyczną odpowiedź.

Przede wszystkim możesz wybrać okres, w którym autoresponder będzie aktywny.

 

Opcja Częstość ponawiania określa, jak często nadawca wiadomości otrzyma od Ciebie automatyczną odpowiedź. Przykładowo, jeśli wybierzesz opcję „1 auto-odpowiedź na tydzień”, nadawca dostanie tylko jedną automatyczną wiadomość nawet, jeśli napisze do Ciebie kilka razy w ciągu tygodnia.  

Nadawcy, których podasz w sekcji Biała lista nie będą otrzymywać autorespondera. W tym polu możesz wpisać adresy e-mail lub domeny nadawców. 

W dalszej części możesz dostosować informacje na temat nadawcy, temat oraz treść.

Po wprowadzeniu wszystkich informacji zapisz zmiany klikając przycisk Zapisz formularz.

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

 

H88 S.A

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

 

NIP: PL 7822622168

Regon: 364261632

KRS: 0000612359

Kapitał zakładowy/wpłacony: 215 228,00 PLN

 

 

Adres korespondencyjny:

 

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

 

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00

Formularz został pomyślnie przesłany.
Wystąpił bład! Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami.