Jeśli chcesz ustawić automatyczną odpowiedź na nadsyłane wiadomości, zaloguj się do panelu WebAs. W sekcji Usługi > Poczta po wybraniu interesującej Cię skrzynki, przejdź do zakładki Auto-odpowiedź.
Następnie dla opcji Włączona ustaw wartość TAK. Teraz możesz skonfigurować automatyczną odpowiedź.
Przede wszystkim możesz wybrać okres, w którym autoresponder będzie aktywny.
Opcja Częstość ponawiania określa, jak często nadawca wiadomości otrzyma od Ciebie automatyczną odpowiedź. Przykładowo, jeśli wybierzesz opcję "1 auto-odpowiedź na tydzień", nadawca dostanie tylko jedną automatyczną wiadomość nawet, jeśli napisze do Ciebie kilka razy w ciągu tygodnia.
Nadawcy, których podasz w sekcji Biała lista nie będą otrzymywać autorespondera. W tym polu możesz wpisać adresy e-mail lub domeny nadawców.
W dalszej części możesz dostosować informacje na temat nadawcy, temat oraz treść.
Po wprowadzeniu wszystkich informacji zapisz zmiany klikając przycisk Zapisz formularz.