Konfiguracja poczty w systemie Windows 10


 

PAMIĘTAJ

Zanim rozpoczniesz konfigurację poczty w Windows 10, musisz utworzy skrzynkę pocztową na serwerze Kei.pl. Jak to zrobić? Odpowiedź znajdziesz tutaj.

 

Przed przystąpieniem do konfiguracji zdecyduj czy chcesz używać połączenia szyfrowanego czy zwykłego.
Jeśli wykupiłeś certyfikat SSL dla swojej domeny w której obsługiwana jest poczta lub chcesz użyć połączenia zwykłego bez szyfrowania to adresem serwera poczty wychodzącej i przychodzącej będzie adres Twojej Domeny np.: kei.pl

Jeśli nie wykupiłeś certyfikatu lub chcesz użyć połączenia zwykłego bez szyfrowania ale Twoja domena kieruje na inny serwer (w Kei.pl używasz wyłącznie poczty) to adresem serwera poczty wychodzącej i przychodzącej będzie nadany przez nas adres. Aby uzyskać adres serwera pocztowego zaloguj się do panelu WebAs i zwróć uwagę na adres URL w pasku adresu przeglądarki. Zgodnie z przykładem uzyskać adres swojego serwera pocztowego:



Ponieważ adresem panelu WebAs jest adres webas19845.kei.pl adresem serwera pocztowego będzie adres poczta19845.kei.pl

Dla każdego z połączeń IMAPPOP3SMTP, podawaj adres Twojego serwera pocztowego.

Pod adresem swojego serwera pocztowego możesz logować się przez WebMail do każdego konta pocztowego przez przeglądarkę.

Poniżej przedstawiamy przykładową konfigurację domyślnego programu pocztowego w systemie Windows 10.

Przykład pokazuje konfigurację skrzynki o adresie e-mail biuro@e-kei.pl bez użycia SSL z protokołem IMAP. Konfigurację dla innej skrzynki np. o adresie imie.nazwisko@twoja-domena.pl wykonujemy w sposób analogiczny.

 

  1. Uruchom program Poczta dla systemu Windows 10. 

     

     

  2. Rozpocznij procedurę dodawania konta e-mail z kreatorem klikając przycisk Dodaj konto". 

     

     

  3. W kolejnym kroku wybierz „konfiguracja zaawansowana”.

     

     

    Wybierz rodzaj konta, które chcesz skonfigurować. Zaznacz opcję "Internetowa poczta e-mail", aby skorzystać z protokołu POP3 lub IMAP. Więcej na temat protokółów dowiesz się tutaj.

     

     

  4. Uzupełnij wszystkie wymagane informacje dotyczące adresu serwera poczty przychodzącej/wychodzącej a także nazwy konta. 

     

     

    PAMIĘTAJ

    Zaznacz opcje: „Serwer poczty wychodzącej wymaga uwierzytelniania” oraz „Użyj tej samej nazwy użytkownika i hasła do wysyłania poczty e-mail”.

     

     


     

    Adres email - pełny adres e-mail skrzynki pocztowej, np. "biuro@e-kei.pl"

    Nazwa użytkownika - pełny adres e-mail skrzynki pocztowej

    Hasło - wpisz hasło dostępowe do skrzynki e-mail w kei.pl

    Nazwa Konta - dowolna nazwa Twojej skrzynki e-mail służąca do identyfikacji  w programie pocztowym

    Serwer poczty przychodzącej - adres serwera poczty przychodzącej (IMAP/POP3), np "domena.pl"

    Typ konta - wybierz IMAP lub POP3. Opis danego protokołu znajdziesz tutaj.

    Serwer wychodzącej poczty e-mail (SMTP) - wpisz adres serwera poczty wychodzącej SMTP, np. "domena.pl"

     

    PAMIĘTAJ

    W polu "wysyłaj wiadomości przy użyciu tej nazwy" podaj swój pełny adres e-mail, np "biuro@e-kei.pl".

     

     

  5. Po wprowadzeniu wszystkich wymaganych danych kliknij "Zaloguj się". Jeśli wpisane informacje są poprawne ujrzysz poniższe okno:

       

     

     

 

Promocja
Oceń:  

Podobne tematy

Brak możliwości wysyłania poczty z powodu blokowania portu 25 przez dostawcę internetu.
Rodzaje blokad poczty
Co to jest certyfikat SSL Wildcard?
Zawiera zdjęcia
Dlaczego nie mogę wysłać/odebrać poczty lub poczta, ftp działają mi bardzo wolno? Testowanie połączenia.
NASZE ATUTY
  • 20 lat doświadczenia
  • własne centrum danych
  • 11 000 klientów
  • 1 000 m2 powierzchni
  • Zgodność z wytycznymi RODO
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa

DOCENILI NAS
nagrodzony hosting www

Pomoc - Kei.pl  

Pamiętaj, że nasi konsultanci są dostępni 24/7 i odpowiedzą na wszystkei pytania.