Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Mam problem z wysyłaniem/odbieraniem załączników poprzez Outlook Express po zmianie konfiguracji.
W przypadku gdy otrzymałeś wiadomość z załącznikiem o nazwie winmail.dat i nie możesz jej otworzyć, oznacza to, że nadawca wiadomości korzysta z klienta pocztowego Outlook, Outlook Express z włączoną funkcją kodowania wiadomości w formacie RTF programu MS Exchange.
Najlepszym rozwiązaniem w takim przypadku jest poproszenie nadawcy wiadomości o zmianę ustawień klienta pocztowego (Outlook, Outlook Express) i ponowną wysyłkę wiadomości w formacie HTML lub tekstowym.
Można również samodzielnie dekodować wiadomości używając narzędzi typu : Winmail Opener
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00