Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Odzyskiwanie danych dostępowych (Panel Klienta)

Zastanawiasz się, jak odzyskać dane dostępu do panelu w przypadku zagubienia danych autoryzacyjnych? Zobacz jak to zrobić.

Odzyskanie ID Klienta

  • W celu odzyskania ID musisz z autoryzowanego adresu e-mail wysłać wiadomość na adres bok@kei.pl z prośbą o udostępnienie numeru ID.

Odzyskanie hasła Klienta

  • Aby odzyskać hasło, przejdź do okna logowania do Panelu Klienta i kliknij w link Przypomnij hasło.
  • Następnie podaj ID klienta (numer nadawany przy rejestracji konta) lub podaj adres e-mail użyty podczas rejestracji.
  • Wpisz kod z obrazka i kliknij opcję Odzyskaj.

Odzyskanie ID oraz hasła

W przypadku, gdy nie pamiętasz zarówno numeru ID, jak i nie masz dostępu do autoryzowanego adresu e-mail, musisz rozpocząć procedurę jego zmiany. W tym celu należy:

  • Pobrać wniosek o zmianę autoryzowanego adresu e-mail.
  • Pobrany wniosek starannie wypełnij – najlepiej drukowanymi literami.
  • Opieczętuj i podpisz wniosek, a następnie zeskanuj i prześlij na adres cst@kei.pl

WAŻNE
W przypadku osób prawnych wraz z wnioskiem musisz przesłać skan KRS.

  • Po otrzymaniu wymaganych dokumentów nasz pracownik telefonicznie skontaktuje się z Tobą w celu weryfikacji danych.
  • Po prawidłowej weryfikacji Twój autoryzowany e-mail zostanie zmieniony.
  • Po odzyskaniu dostępu do autoryzowanego adresu e-mail, możesz odzyskać ID i hasło zgodnie z procedurą opisaną na początku tego artykułu.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

NIP: PL 7822622168

Regon: 364261632

KRS: 0000612359

Kapitał zakładowy/wpłacony: 215 228,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00