Pomoc i Kontakt Kei.pl

Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Odzyskiwanie danych dostępowych (Panel Klienta)

Zastanawiasz się, jak odzyskać dane dostępu do panelu w przypadku zagubienia danych autoryzacyjnych? Zobacz jak to zrobić.

  • Odzyskanie ID Klienta

    W celu odzyskania ID musisz z autoryzowanego adresu e-mail wysłać informację na adres bok@kei.pl z prośbą o udostępnienie numeru ID.

  • Odzyskanie Hasła Klienta

    1. Aby odzyskać hasło, przejdź do okna logowania do Panelu Klienta i kliknij w link Nie znam hasła. 



    2. Następnie proszę podać ID klienta (numer nadawany przy rejestracji konta) lub podanie adresu e-mail który którego użyłeś przy rejestracji. Wpisz kod z obrazka o kliknij opcję „Odzyskaj„.



  • Odzyskanie ID oraz hasła

    W przypadku, gdy nie pamiętasz zarówno numeru ID i nie masz dostępu do autoryzowanego adresu e-mail, musisz rozpocząć procedurę jego zmiany. W tym celu należy: 

    1. Pobrać wniosek o zmianę autoryzowanego adresu e-mail.
    2. Pobrany wniosek starannie wypełnij – najlepiej drukowanymi literami.
       
    3. Opieczętuj i podpisz wniosek, a następnie prześlij faksem pod numer 12 349 22 09.

      WAŻNE

      W przypadku osób fizycznych wraz z wnioskiem musisz przesłać skan dowodu osobistego. W przypadku osób prawnych – skan KRS.

    4. Po otrzymaniu wymaganych dokumentów nasz pracownik telefonicznie skontaktuje się z Tobą w celu weryfikacji danych.
    5. Po prawidłowej weryfikacji Twój autoryzowany e-mail zostanie zmieniony.
    6. Po odzyskaniu dostępu do autoryzowanego adresu e-mail, możesz odzyskać ID i hasło zgodnie z procedurą opisaną na początku tego artykułu. 

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

 

cyber_Folks S.A.

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

 

NIP: PL 7822622168

Regon: 364261632

KRS: 0000612359

Kapitał zakładowy/wpłacony: 215 228,00 PLN

 

 

Adres korespondencyjny:

 

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

 

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00

Formularz został pomyślnie przesłany.
Wystąpił bład! Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami.