Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Brak możliwości wysyłania poczty z powodu blokowania portu 25 przez dostawcę internetu.
Bardzo możliwe, że operator sieci (często spotykane w sieciach telewizji kablowej, obecnie również w usługach Orange lub Netia) blokuje połączenia na port 25, by zapobiec wysyłce spamu i wirusów. Jednocześnie pozostawiany jest dostęp na tym porcie do znanych mu usługodawców np. Gmail.
W tym przypadku blokowany port 25 należy zastąpić w konfiguracji klienta pocztowego portem 587 lub użyć szyfrowanego połączenia poczty na porcie 465.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00