Pomoc


Różnice między blokadami poczty

Istnieją 2 metody blokowania poczty w panelu WebAs.

  • na poziomie domeny (FTP -> blokada wszystkich domen tego konta FTP),
  • na poziomie kont e-mail.

Są to 2 niezależne mechanizmy, które wzajemnie uzupełniają się funkcjonalnością.

  1. Blokada w domenie blokuje odbieranie i wysyłanie poczty w ramach domeny. Ruch pocztowy jest wstrzymany, ale właściciele kont e-mail mogą się połączyć ze swoimi kontami i odczytać wiadomości jakie się tam znajdują.
  2. Blokada w koncie e-mail blokuje możliwość połączenia z kontem poprzez IMAP/POP3/SMTP. Właściciel konta traci dostęp do poczty, ale poczta będzie nadal odbierana.
  3. Blokada na poziomie domeny nie przechodzi na poziom konta e-mail, czyli w WebAs po zablokowaniu domeny konta e-mail nie są blokowane.

 

Promocja
Oceń:  

Podobne tematy

Bezpłatne konto pocztowe w Twojej domenie
Webmail pod własną marką
Brak możliwości wysyłania poczty z powodu blokowania portu 25 przez dostawcę internetu.
Blokowanie użytkowników po adresie IP (.htaccess)
NASZE ATUTY
  • 19 lat doświadczenia
  • własne centrum danych
  • 11 000 klientów
  • 1 000 m2 powierzchni
  • Zgodność z wytycznymi RODO
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa

DOCENILI NAS
nagrodzony hosting www

Pomoc - Kei.pl  

Pamiętaj, że nasi konsultanci są dostępni 24/7 i odpowiedzą na wszystkei pytania.