Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Rodzaje blokad poczty
Istnieją dwie metody blokowania poczty w panelu WebAs.
- na poziomie domeny (FTP > blokada wszystkich domen tego konta FTP),
- na poziomie kont e-mail.
Są to dwa niezależne mechanizmy, które wzajemnie uzupełniają się funkcjonalnością.
- Blokada w domenie blokuje odbieranie i wysyłanie poczty w ramach domeny. Ruch pocztowy jest wstrzymany, ale właściciele kont e-mail mogą się połączyć ze swoimi kontami i odczytać wiadomości jakie się tam znajdują.
- Blokada w koncie e-mail blokuje możliwość połączenia z kontem poprzez IMAP/POP3/SMTP. Właściciel konta traci dostęp do poczty, ale poczta będzie nadal odbierana.
- Blokada na poziomie domeny nie przechodzi na poziom konta e-mail, czyli w WebAs po zablokowaniu domeny konta e-mail nie są blokowane.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00