Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Rodzaje blokad poczty

Istnieją dwie metody blokowania poczty w panelu WebAs.

  • na poziomie domeny (FTP > blokada wszystkich domen tego konta FTP),
  • na poziomie kont e-mail.

Są to dwa niezależne mechanizmy, które wzajemnie uzupełniają się funkcjonalnością.

  • Blokada w domenie blokuje odbieranie i wysyłanie poczty w ramach domeny. Ruch pocztowy jest wstrzymany, ale właściciele kont e-mail mogą się połączyć ze swoimi kontami i odczytać wiadomości jakie się tam znajdują.
  • Blokada w koncie e-mail blokuje możliwość połączenia z kontem poprzez IMAP/POP3/SMTP. Właściciel konta traci dostęp do poczty, ale poczta będzie nadal odbierana.
  • Blokada na poziomie domeny nie przechodzi na poziom konta e-mail, czyli w WebAs po zablokowaniu domeny konta e-mail nie są blokowane.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Wierzbięcice 1B,

61-569 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00