Pomoc


Jeśłi korzystasz lub masz zamiar zakupić serwer dedykowany w opcji Root, poniżej znajdziesz zakres wsparcia technicznego jakiego udzielmy dla tego typu usług.

  1. Opieka sprzętowa  - wymiana uszkodzonych podzespołów (sprzęt Kei.pl),
    wymiana sprzętu z pułki serwisowej (Kolokacja).
  2. Opieka sprzętowa - rozwiązywanie problemów z działaniem sieci i dostępu do serwera.
  3. Doradztwo sprzętowe przed zakupem serwera.
  4. Narzędzia w panelu klienta dla podsieci FRA:

    - zdalny dostęp do konsoli IPMI

    - zarządzanie adresami IP i dostęp do statystyk transferu

    - zarządzanie zasilaniem serwera

    - możliwość awaryjnego odcięcia zasilania

    - tryb awaryjny uruchamiania serwera

    Więcej o narzędziu:

    https://www.kei.pl/blog/zarzadzanie-serwerami-teraz-jeszcze-latwiejsze-nowe-funkcje-w-panelu-klienta/#spis3

  5. Remote hand – np. wpięcie klucza usb, itp.
  6. Przepustowość łącza 100 Mb/s

 

Jeśłi potrzebujesz wsparcia przejdź do formularza kontaktowego.

Promocja
Oceń:  

Podobne tematy

Co to jest serwer dedykowany
Dlaczego nie mogę wykonać polecenia chown ?
Co to jest centrum danych?
Wiadomość zwrotna - Mailer Daemon
NASZE ATUTY
  • 19 lat doświadczenia
  • własne centrum danych
  • 11 000 klientów
  • 1 000 m2 powierzchni
  • Zgodność z wytycznymi RODO
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa

DOCENILI NAS
nagrodzony hosting www

Pomoc - Kei.pl  

Pamiętaj, że nasi konsultanci są dostępni 24/7 i odpowiedzą na wszystkei pytania.