Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Zmiana hasła do skrzynki e-mail przez klienta końcowego
Udostępniłeś Klientowi konto e-mail w domenie obsługiwanej na Twojej usłudze i chcesz umożliwić mu zmianę hasła do niej? To nic trudnego. Wystarczy, że Twój klient zaloguje się poprzez Webmail na swoje konto.
Jeśli chcesz zmienić hasło do konta pocztowego np. biuro@kontotestowe.e-kei.pl, możesz to zrobić po zalogowaniu się do konta przez stronę WebMail. Domyślny adres do logowania jest połączeniem słowa „poczta” i nazwy Twojej domeny. Dla powyższego przykładu adresem logowania jest poczta.kontotestowe.e-kei.pl.
- Wpisz w przeglądarce adres logowania do kont w Twojej domenie np. https://poczta.kontotestowe.e-kei.pl
- i podaj nazwę konta pocztowego oraz hasło.
- Po zalogowaniu do WebMail przejdź do zakładki Ustawienia > Hasło i podaj dwa razy nowe hasło.
- Po uzupełnieniu pól kliknij Zapisz.
Hasło powinno mieć od 6 do 24 znaków oraz zawierać przynajmniej jedną cyfrę lub jeden ze znaków specjalnych: ~ ! @ # % ^ & * ( ) _ + | – = ? : ; . , / ] [ { }
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00