Pomoc i Kontakt Kei.pl

Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Zmiana hasła do skrzynki e-mail przez klienta końcowego

Udostępniłeś Klientowi konto e-mail w domenie obsługiwanej na Twojej usłudze i chcesz umożliwić mu zmianę hasła do niej? To nic trudnego. Wystarczy, że Twój klient zaloguje się poprzez Webmail na swoje konto.

Jeśli chcesz zmienić hasło do konta pocztowego np. biuro@kontotestowe.e-kei.pl, możesz to zrobić po zalogowaniu się do konta przez stronę WebMail. Domyślny adres do logowania jest połączeniem słowa „poczta” i nazwy Twojej domeny. Dla powyższego przykładu adresem logowania jest poczta.kontotestowe.e-kei.pl. 

  1. Wpisz w przeglądarce adres logowania do kont w Twojej domenie np. https://poczta.kontotestowe.e-kei.pl  i podaj nazwę konta pocztowego oraz hasło.






  2. Po zalogowaniu do WebMail przejdź do zakładki Ustawienia > Hasło i podaj dwa razy nowe hasło. Po uzupełnieniu pól kliknij Zapisz.


 
 

Hasło powinno mieć od 6 do 24 znaków oraz zawierać przynajmniej jedną cyfrę lub jeden ze znaków specjalnych: ~ ! @ # % ^ & * ( ) _ + | – = ? : ; . , / ] [ { }

Nie znalazłeś odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

 

cyber_Folks S.A.

ul. Franklina Roosevelta 22,

60-829 Poznań

 

NIP: PL 7822622168

Regon: 364261632

KRS: 0000612359

Kapitał zakładowy/wpłacony: 215 228,00 PLN

 

 

Adres korespondencyjny:

 

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

 

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00

Formularz został pomyślnie przesłany.
Wystąpił bład! Spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nami.