W połowie kwietnia br. ruszyliśmy z nową kampanią wizerunkową. Jej motywem przewodnim jest żartobliwa forma przekazu skupiona wokół haseł takich jak "Są lepsze miejsca do trzymania danych", "Są szybsze sposoby na szyfrowanie danych" czy "Są lepsze sposoby na monitorowanie serwerów." Groteskowe obrazy oraz hasło przewodnie kampanii zestawione są z rekomendacją lepszego rozwiązania - Centrum Danych Kei.pl. W najbliższym czasie pojawią się kolejne kreacje z serii.
NASZE ATUTY
21 lat doświadczenia
własne centrum danych
11 000 klientów
1 000 m2 powierzchni
Zgodność z wytycznymi RODO
Zaawansowane systemy bezpieczeństwa
DOCENILI NAS
Aktualności Kei.pl - sprawdź co u nas
W aktualnościach Kei.pl dowiesz się jakie zmiany wdrożylismy, ajkie nowe produkty czekają na Ciebie. Także dowiesz się co nowego u nas i gdzie możesz nas spotkać.