[English version below]
Dobra wiadomość dla naszych Klientów pochodzących spoza Polski. Od teraz mogą zarządzać usługami z nowego Panelu Klienta w języku angielskim.
Od 2015 roku nieprzerwanie pracujemy nad rozwojem Panelu Klienta. Najważniejszym wdrożeniem minionego roku jest wzbogacenie sekcji zarządzania serwerami dedykowanymi o moduł root oraz dynamiczny rozwój funkcji zarządzania Serwerami+ uruchamianymi w klastrach wysokiej dostępności.
Czas na kolejne zmiany. Kei.pl rośnie nie tylko na rynku polskim. Coraz częściej obsługujemy Klientów niemówiących w języku polskim, więc w planach rozwoju uwzględniamy także ich potrzeby.
Od stycznia bieżącego roku Panel Klienta dostępny jest w języku angielskim. Tłumaczenie objęło większość funkcji Panelu, komunikaty i przewodnik widoczny po pierwszym logowaniu. Dzięki niemu można lepiej poznać funkcje usprawniające pracę z usługami Kei.pl.
Wybór wersji językowej jest możliwy na etapie logowania na stronie panel.kei.pl.
***
Good news for our foreign customers! Our Customer Panel is now available in English, so from now on You can easily manage your services.
Our company is rapidly expanding and gaining new foreign markets. Our customers portfolio has significantly grown over last couple years, therefore we have created new tools to meet your needs.
Today we are introducing You with English version of the Customer Panel. You don't have to use the old version anymore. We have made many modifications since 2015, so now you can benefit from all these:
Most of the Customer Panel information has been translated to English including alerts and first-time login guide. So now you can learn how to improve your work with our services. Just login to the Panel and follow tips showed on the screen.
You can choose English language on the login screen: panel.kei.pl.