Konsekwencje przekroczenia limitu powierzchni są różne, w zależności od tego, z jakiej usługi korzystasz.
Jeśli Twoja usługa przekroczy limit przydzielonej powierzchni dyskowej, otrzymasz powiadomienie na autoryzowany adres e-mail.
Ilość zajętej przestrzeni dyskowej w Twojej usłudze możesz śledzić w panelu WebAs na pierwszej stronie, w zakłądce Start.
Szczegółowe informacje w usłudze hostingowej znajdziesz w zakładce Usługi > FTP > Parametry konta.
Po przekroczeniu powierzchni serwera administrator Kei.pl otrzymuje informację o aktualnej zajętości i przesyła ją do Ciebie. Możesz zdecydować, czy to przekroczenie jest konieczne i czy decydujesz się na zmianę opcji serwera z większą powierzchnią. Jeśli nie, należy usunąć zbędne pliki z serwera tak, aby zmieścić się w przyznanej objętości. Ta procedura dotyczy też poczty i kont FTP.
Możesz monitorować poziom zajętości przestrzeni dyskowej w swojej usłudze serwera dedykowanego w Panelu Klienta.
Przejdź na stronę https://panel.kei.pl i zaloguj się, następnie przejdź do zakładki Usługi > Serwery dedykowane.
Następnie kliknij opcję Monitoruj i najedź kursorem na wykres "zajętość partycji vservers"