Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Jak odzyskać hasło do Panelu Klienta? (Panel Klienta)

Każdy z Klientów Kei.pl posiada dostęp do Panelu Klienta, z poziomu którego można zalogować się do usług hostingowych.

  • Aby zalogować się do Panelu Klienta Kei wejdź na stronę i podaj swój e-mail lub ID Klienta i hasło. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z opcji „Przypomnij hasło”. Do przejścia procedury niezbędna jest znajomość swojego ID Klienta Kei.pl oraz dostęp do głównego autoryzowanego adresu e-mail.
    • Jeśli nie pamiętasz swojego ID Klienta wyślij zlecenie jego przypomnienia na bok@kei.pl z autoryzowanego adresu e-mail.
    • Jeżeli nie pamiętasz swojego głównego autoryzowanego adresu e-mail skorzystaj ze specjalnie przygotowanego wniosku.
  • Podaj swój główny adres e-mail przypisany do usługi lub swój ID klienta. W polu „Przepisz kod z obrazka” wpisz tekst widoczny na obrazku. Jeśli tekst z obrazka jest nieczytelny możesz wygenerować inny klikając ikonę „Odśwież”. Po wypełnieniu niezbędnych pól kliknij „Odzyskaj”.
  • Na Twój adres e-mail zostanie wysłany link z formularzem służącym do zmiany hasła. Zaloguj się do swojej skrzynki pocztowej i kliknij w link otrzymany w wiadomości.
  • Podaj dwukrotnie nowe hasło i kliknij „Zaloguj się”. Twoje hasło zostanie zmienione i zostaniesz automatycznie zalogowany do swojego Panelu Klienta.
  • Od tej pory loguj się do panelu podając nowe hasło.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Wierzbięcice 1B,

61-569 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00