Każdy z Klientów Kei.pl posiada dostęp do Panelu Klienta z poziomu którego można zalogować się zarówno do panelu domenowego jak i usług hostingowych. Polega to na kliknięciu w posiadaną usługę (domenę lub hosting) aby uruchomiło się nowe okno panelu.
Po kliknięciu w wybraną usługę możesz zostać "zapytany" przez przeglądarkę o akceptacje uruchomienia nowego okna. Jest to niezbędne by uruchomiło się nowe okno panelu.
Aby zalogować się do panelu Klienta Kei wejdź na http://panel.kei.pl i podaj swój e-mail lub ID Klienta i hasło.
Jeśli nie pamiętasz swojego ID Klienta wyślij zlecenie jego przypomnienia na bok@kei.pl z autoryzowanego adresu e-mail.
Jeżeli nie pamiętasz swojego głównego autoryzowanego adresu e-mail skorzystaj ze specjalnie przygotowanego wniosku.
Na Twój adres e-mail zostanie wysłany link z formularzem służącym do zmiany hasła. Zaloguj się do swojej skrzynki pocztowej i kliknij w link otrzymany w wiadomości.