W Panelu Klienta możesz zaktualizować swoje danych teleadresowe. Aby to zrobić, postępuj zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz poniżej.
- Zaloguj się do Panelu Klienta.
- Z menu znajdującego się z lewej strony ekranu wybierz opcję "Ustawienia", a następnie "Twoje konto".

- Zostaniesz przekierowany do formularza z danymi Twojego konta. Formularz zawiera 4 sekcje:
- Dane podstawowe
WAŻNE
Zmiana danych przez Konsumenta oraz firmowych nr NIP i REGON możliwa jest tylko po dokonaniu cesji. Jak wygląda procedura cedowania dowiesz się z tego artykułu.
- Adres Klienta - możesz w pełni edytować pola znajdujące się w tej sekcji oraz opcjonalnie podać inny adres do korespondencji.
- Dane kontaktowe Klienta - gdzie możesz wprowadzić dane osoby, z którą mogą kontaktować się pracownicy Kei.pl

- Zaktualizowałeś wszystkie informacje? Zatwierdź je klikając w przycisk "Zapisz zmiany".