Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Jak mogę zmienić swoje dane? (Panel Klienta)

W Panelu Klienta możesz zaktualizować swoje danych teleadresowe. Aby to zrobić, postępuj zgodnie z instrukcją, którą znajdziesz poniżej.

1. Zaloguj się do Panelu Klienta.
2. Z menu znajdującego się z lewej strony ekranu wybierz opcję „Ustawienia”, a następnie „Twoje konto”.

Jak zmienić dane  w Panelu Klienta

3. Zostaniesz przekierowany do formularza z danymi Twojego konta. Formularz zawiera 4 sekcje:

– Dane podstawowe 

WAŻNE
Zmiana danych przez Konsumenta oraz firmowych nr NIP i REGON możliwa jest tylko po dokonaniu cesji. Zobacz jak wygląda procedura cedowania.

– Adres Klienta – możesz w pełni edytować pola znajdujące się w tej sekcji oraz opcjonalnie podać inny adres do korespondencji.

 Dane kontaktowe Klienta – gdzie możesz wprowadzić dane osoby, z którą mogą kontaktować się pracownicy Kei.pl

4. Zaktualizowałeś wszystkie informacje? Zatwierdź je klikając w przycisk „Zapisz zmiany”


Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Wierzbięcice 1B,

61-569 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00