Pomoc

Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe

Pierwsze logowanie do panelu Webas oraz ustawienie hasła

Informacje w tym artykule pomogą Państwu w:

  • podstawowym zapoznaniu się z Panelem Klienta w KEI.PL
  • podstawowym zapoznaniu się z Panelem WebAs
  • ustaleniu hasła do Panelu WebAs
  • wykorzystaniu hasła do Panelu WebAs do innych usług

Panel Klienta

Przeznaczeniem tego panelu jest obsługa wszystkich usług posiadanych w KEI.PL. Panel Klienta to przede wszystkim:

  • informacje związane z danymi Abonenta takimi jak adres, numer telefonu, adresy autoryzowane,
  • daje możliwość opłacenia faktur (ich podgląd),
  • pozwala zmienić dane Abonenta,
  • pozwala zakup nowych usług,
  • możliwość zalogowania się do innych paneli w KEI.PL mających charakter zdecydowanie bardziej techniczny i konfiguracyjny samych usług (WebAs, Panel Domen). 

UWAGA!

Dane dostępowe do Panelu Klienta zawsze są podawane w wiadomości e-mail wysyłanej do Klienta zaraz po założeniu usługi. Taka wiadomość zawiera ID Klienta, hasło podaje się, wcześniej, w formularzu zamówienia.

Panel WebAs

Przeznaczeniem tego panelu jest kompleksowa obsługa usług hostingowych. Przykładowe możliwości:

  • dodawanie konta FTP do usługi hostingowej,
  • dodawanie domeny do usługi,
  • dodawanie skrzynek pocztowych w danej domenie,
  • pobranie logów usług

 

UWAGA!

Dane do logowania do Panelu WebAs nie są tożsame z danymi do panelu Panelu Klienta. Zawsze pierwsze logowanie do Panelu WebAs odbywa się właśnie przez Panel Klienta. Przy pierwszym logowaniu do WebAs należy zdefiniować hasła do tego panelu o czym poniżej. 

Pierwsze ustalenia hasła do Panelu WebAs (dotyczy pakietów hostingowych i serwerów wirtualnych)

  1. Aby zmienić hasło do panelu Webas proszę zalogować się do Panelu Klienta przechodząc do (https://panel.kei.pl/) oraz posłużyć się ID Klienta (kod składający się z sześciu cyfr) lub autoryzowanym adresem e-mail (proszę się upewnić, że znajdują się Państwo w zakładce „Panel Klienta”). Hasło zdefiniowaliście Państwo przy formularzu rejestracyjnym przy zakładaniu usługi.



  2. W zakładce Usługi proszę odnaleźć rozpatrywaną usługę. W poniższym przypadku kliknięcie w „Zaloguj” spowoduje przejście do panelu WebAs.


    Uwaga!


    Panel WebAs otwiera się w nowym oknie. Niektóre przeglądarki mogą blokować wyskakujące okienka. Aby możliwe było wejście do WebAs należy zezwolić na otwieranie wyskakujących okienek.




  3. W panelu WebAs proszę przejść do zakładki Konfiguracja > Ustawienia.



  4. Otworzy się Państwu okno konfiguracyjne Panelu WebAs w którym można zdefiniować hasło do FTP


    Uwaga!


    Proszę zwrócić uwagę, że definiowane jest hasło konta FTP. Nie mniej jednak w sekcji „Hasło do panelu WebAs” ma wyłączoną opcję „Aktywne osobne hasło” co wiąże się z tym, że hasła do FTP i WebAs są tożsame.

  5. Sposoby logowania do panelu WebAs:
    – poprzez Panel Klienta wchodząc na p(nie trzeba wprowadzać loginu ani hasła).

    – poprzez wywołanie panelu przez przeglądarkę: np. http://webas.twojadomena.pl
    polem „Użytkownik” w przypadku hostingu jest nazwa konta np. w przypadku nazwy konta kowalski.kei.pl, użytkownikiem będzie „kowalski”. dla platform VPS loginem administratorskim będzie „admin”. 

    – poprzez przejście do Panelu i wybraniu zakładki WebAs
    Login: nazwa konta np. w przypadku nazwy konta kowalski.kei.pl  loginem jest „kowalski”
    Hasło: zdefiniowane wcześniej w WebAs
    Domena: standardowo kowalski.kei.pl

Wykorzystanie hasła do Panelu WebAs może posłużyć do innych usług:

Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Właściciel serwisu:

cyber_Folks S.A.

ul. Wierzbięcice 1B,

61-569 Poznań

NIP: PL 7792467259

Regon: 367731587

KRS: 0000685595

Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN

Adres korespondencyjny:

ul. Marcika 27 C-D

30-443 Kraków

tel. 12 349 22 00

Infolinia handlowa: 801 308 408

Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00