Pomoc
Ponad 300 praktycznych artykułów i dane kontaktowe
W czym możemy Ci pomóc?
Jak zamówić/przedłużyć Certyfikat SSL?
Zamówienie wykonywane jest z poziomu strony kei.pl na podstronie certyfikaty SSL. W procesie zamówienia nie podajemy domeny, na którą ma zostać wystawiony certyfikat. Wybieramy tylko typ certyfikatu, który chcemy zakupić
Po sfinalizowaniu zamówienia otrzymasz fakturę po jej opłaceniu zostanie wysłany e-mail z informacją o możliwości wystawienia certyfikatu. Certyfikat wystawiany jest z poziomu Panelu Klienta.
- Zaloguj się do Panelu Klienta pod adresem https://panel.kei.pl. Jeśli nie pamiętasz danych dostępowych przeczytaj jak odzyskać dane do panelu klienta.
- Przejdź w zakładkę Usługi > Certyfikaty SSL. Znajduje się tam nieskonfigurowany certyfikat SSL.
- Kliknij w nazwę certyfikatu. ([nieskonfigurowany]).
Aby skonfigurować certyfikat mamy dwie możliwości. Wygenerowanie żądania certyfikatu z poziomu Panelu Klienta lub wgranie wcześniej wygenerowanego kodu.
Nie posiadam kodu CSR
- Uzupełnij formularz.
- W przypadku zakupu certyfikatu dla domeny głównej certyfikat będzie obejmował nazwę domeny oraz subdomenę www: domena-certyfikatu.pl i www.domena-certyfikatu.pl
- Na adres e-mail podawany w formularzu wysyłana jest wiadomość weryfikacyjna. Pamiętaj, aby podać istniejący adres oraz taki, do którego posiadasz dostęp.
- Po poprawnym uzupełnieniu formularza kliknij „Generuj i przejdź dalej„.
- W kolejnym kroku znajduje się podsumowanie zawartości CSR. Panel pozwala na wybranie adresu e-mail w domenie, na który zostanie wysłany link weryfikacyjny. Wybrana skrzynka w kroku 3/3 musi istnieć. Jeśli nie posiadasz skrzynki w swojej domenie o adresie: admin@, administrator@, webmaster@, postmaster@ lub hostmaster@ – utwórz ją.
- Na wybraną skrzynkę wysyłany jest link weryfikacyjny potrzebny do wystawienia certyfikatu.
- Po pozytywnej weryfikacji na adres e-mail podany podczas generowania kodu CSR (Krok 1/3) zostanie wysłany link, gdzie będzie możliwość pobrania certyfikatu.
- Pliki dla certyfikatu będą również dostępne w Panelu Klienta.
Posiadam kod CSR
- Jeżeli posiadasz już wygenerowany kod CSR, nie ma konieczności ponownego generowania kodu. Opcja „posiadam kod CSR” umożliwia import pliku z kodem lub wklejenie kodu.
- Po poprawnym uzupełnieniu formularza wybierz „Zapisz i przejdź dalej„. W kolejnym kroku znajduje się podsumowanie zawartości CSR oraz możliwość wybrania daty, od której certyfikat ma być ważny.
W przypadku generowania kodu CSR poza Panelem Klienta pamiętaj o zapisaniu pliku z kluczem prywatnym. Plik ten jest niezbędny do instalacji certyfikatu.
- Ustawienie ważności certyfikatu może być maksymalnie na 3 miesiące do przodu. Po ustawieniu daty nie ma możliwości jej zmiany.
- Po pozytywnej weryfikacji na adres e-mail podany podczas generowania kodu CSR (Krok 1/3) zostanie wysłany link gdzie będzie możliwość pobrania certyfikatu.
- Pliki dla certyfikatu będą również dostępne w panelu klienta.
Przedłużenie Certyfikatu SSL
Przedłużenie Certyfikatu będzie możliwe po opłaceniu proformy. Przedłużenie Certyfikatu wiąże się z ponownym wykonaniem wyżej opisanych kroków.
Podczas przedłużenia certyfikatu data początku ważności certyfikatu z automatu ustawiona jest na dzień wcześniej niż wygasa aktualny certyfikat.
Podczas przedłużenia certyfikatu możesz uzupełnić formularz dla pliku CSR nowymi danymi.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami
Właściciel serwisu:
cyber_Folks S.A.
ul. Wierzbięcice 1B,
61-569 Poznań
NIP: PL 7792467259
Regon: 367731587
KRS: 0000685595
Kapitał zakładowy/wpłacony: 283.600,00 PLN
Adres korespondencyjny:
ul. Marcika 27 C-D
30-443 Kraków
tel. 12 349 22 00
Infolinia handlowa: 801 308 408
Wsparcie techniczne (24/7/365): 12 349 22 00