Domeny
Zarządzanie domenami dostępne w Panelu Klienta Kei.pl
Wybierając usługodawcę hostingu warto zwrócić uwagę na to, jakie parametry ma wybierana usługa. Istotne jest także wsparcie, które oferuje dana firma. Na co jeszcze zwrócić uwagę? Priorytetowa nie powinna być cena, a intuicyjność i wygoda panelu, w którym zarządzasz swoją usługą. W Kei.pl wszystkie usługi posiadasz w jednym miejscu i możesz bez problemu samodzielnie przeprowadzić podstawowe działania.
W Panelu Klienta zarządzasz swoimi usługami samodzielnie, a w przypadku pytań możesz kontaktować się z naszymi administratorami, którzy są dostępni całą dobę zarówno mailowo jak i telefonicznie. Aby ułatwić zarządzanie wszystkimi usługami poszerzyliśmy nasz panel i wprowadziliśmy w nim zarządzanie domenami.
Dzięki ciągłym ulepszeniom zarządzanie usługami hostingowymi jest wygodne i intuicyjne nawet, dla osób nie posiadających technicznej wiedzy. Dokładamy wszelkich starań, aby nasi Klienci byli zawsze zadowoleni, a jakość usług utrzymywała się na wysokim poziomie.
W Kei.pl wszystkimi usługami zarządzasz z poziomu Panelu Klienta
Zarządzanie domenami w Panelu Klienta
Po zalogowaniu się do Panelu Klienta wybierz z lewego menu domeny, a z listy domen wybierz adres, który chcesz edytować. Po kliknięciu w zakładkę wyświetli się lista najważniejszych danych takich jak: dane abonenta, kontakt techniczny, serwery DNS oraz dostępność domeny i jej status.
W zakładkach, które znajdują się poniżej, możesz zarządzać domeną:
- przeprowadzić cesję,
- zmienić dane abonenta,
- zmienić serwery DNS,
- rekordy DNS
- utworzyć przekierowania IP/URL.
Jeśli chcesz zmienić dane abonenta kliknij w pierwszą zakładkę „Abonent/Cesja”. W zależności czy chcesz zmienić dane kontaktowe abonenta (email, telefon, adres) czy dane prawne (nazwa abonenta, status prawny lub numery NIP/PESEL) musisz wybrać odpowiednią opcję: aktualizacja danych bądź cesja domeny. Nie musisz pamiętać jakie dane zmienia się w tych usługach. W Panelu Klienta Kei.pl formularze są odpowiednio opisane, co pozwoli Ci na zmianę danych bez żadnych problemów.
Zadbaliśmy o to, aby Panel był czytelny i intuicyjny.
Widzisz możliwość usprawnienia naszych usług? Wszystkie sugestie prosimy zgłaszać poprzez formularz kontaktowy.
Pamiętaj!
Zawsze możesz zajrzeć do naszych przewodników, które pomogą Ci w szybki sposób przypomnieć działanie naszego panelu klienta. Są dostępne dla Ciebie non stop po zalogowaniu. Kliknij w pytajniki w prawym dolnym rogu i dowiedz się więcej.
Poczytaj więcej na naszym blogu
-
Automatyczne tłumaczenie tekstów na stronie – czy warto?
Automatyczne tłumaczenie tekstu, to proces który przy pomocy sztucznej inteligencji tłumaczy treść z jednego języka na drugi. Czy warto wykorzystać je w kontekście stron internetowych? -
Dev Ops – kim jest?
Dev ops to pojęcie, które coraz częściej możemy spotkać w zespołach projektowych, związanych zwłaszcza z IT. W ramach tego pojęcia możemy mówić tak naprawdę o połączeniu dwóch obszarów: development oraz operations w zarządzaniu i wdrażaniu projektu w jeden wspólny obszar.