Pomoc


Globus
Ze względów bezpieczeństwa prowadzimy korespondencję z naszymi Klientami tylko za pośrednictwem autoryzowanych adresów e-mail, które zostały przez nich zdefiniowane w Panelu Klienta (opcja "Moje dane"). Jeżeli będziesz chciał dokonać... Czytaj dalej >
Zastanawiasz się, jak odzyskać dane dostępu do panelu w przypadku zagubienia danych autoryzacyjnych? Zobacz jak to zrobić. Odzyskanie ID KlientaW celu odzyskania ID musisz z autoryzowanego adresu e-mail wysłać informację na... Czytaj dalej >
Dokonanie zmiany płatnika wybranej usługi zależy od tego czy zmiana zachodzi na poziomie osoba fizyczna <-> jednoosobowa działalność gospodarcza czy podmiot gospodarczy <-> inny podmiot gospodarczy.   1. Zmiana płatnika z osoby fizycznej na... Czytaj dalej >
  Każdy z Klientów Kei.pl posiada dostęp do Panelu Klienta z poziomu którego można zalogować się zarówno do panelu domenowego jak i usług hostingowych. Polega to na kliknięciu w posiadaną usługę (domenę... Czytaj dalej >
Każdy klient Kei.pl posiada swój indywidualny numer ID, którego znajomość jest niezbędna do wykonywania niektórych operacji.   Aby zaleźć swój ID klienta należy zalogować się do Panelu Klienta podając swój adres e-mail i... Czytaj dalej >
  Aby zmienić swoje hasło zaloguj się do Panelu Klienta i przejdź do menu Ustawienia -> Zmiana hasła. Nowe hasło powinno składać się z minimum 6 znaków, w tym jednej cyfry i znaku specjalnego.... Czytaj dalej >
  Dzięki integracji z systemem zgłoszeń możesz kontaktować się z naszym Wsparciem Technicznym z poziomu Panelu Klienta. Administratorzy są do Twojej dyspozycji 24/7 przez 365 dni w roku (a co 4 lata nawet... Czytaj dalej >
  Jeśli dodane przez Ciebie zgłoszenie przestało być aktualne możesz samodzielnie zamknąć je korzystając z prostej funkcji dostępnej w Panelu Klienta. Archiwizowanie rozwiązanych ticketów pozwoli Ci na zachowanie przejrzystej korespondencji, a nam ułatwi pracę. Zaloguj się do... Czytaj dalej >
  Po zalogowaniu do swojego Panelu Klienta możesz automatycznie logować się do swoich paneli WebAs bez podawania haseł.     Zaloguj się do Panelu Klienta. W pasku nawigacyjnym znajdującym się u góry ekranu znajdziesz rozwijane menu "Narzędzia".... Czytaj dalej >
Po zalogowaniu się do swojego Panelu Klienta masz możliwość automatycznego zalogowania się do Panelu Domen bez podawania dodatkowych haseł. Zaloguj się do swojego Panelu Klienta W pasku nawigacyjnym znajdującym się u góry ekranu... Czytaj dalej >
NASZE ATUTY
  • 18 lat doświadczenia
  • własne centrum danych
  • 11 000 klientów
  • 1 000 m2 powierzchni
  • Zgodność z wytycznymi GIODO
  • Łącza do 6 operatorów
  • Zaawansowane systemy bezpieczeństwa

DOCENILI NAS
nagrodzony hosting www


ZAUFALI NAM

1-indykpol 10-wisla 11-caritas 13-malta 14-kotlet 15-miniatury 16-zacheta 17-rabka 18-wojsko 2-wiosna 20-teatrw 21-amp 22-komputronik 23-parisoptique 25-urbancity 28-polinar 29-ksi 3-yves-rocher 30-spacerywirtualne 32-merkury 36-ornitolodzy 37-donna 38-otte 39-sophisti 4-wojas 40-elamed 5-olsztyn 7-sphinx 1-indykpol 10-wisla

Ważne: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w polityce cookie.
Pomoc - Kei.pl  

Pamiętaj, że nasi konsultanci są dostępni 24/7 i odpowiedzą na wszystkei pytania.